Home / עיצוב פנים / תהליך של עיצוב בתי קפה

תהליך של עיצוב בתי קפה

עיצוב בתי קפה הוא תחום שהולך והופך מוכר יותר בשנים האחרונות כמו גם תחומים רבים נוספים בעולם עיצוב הפנים. בית קפה הוא מקום אליו אנחנו הולכים על מנת לפגוש אנשים, לנוח באמצע היום, לטעום מאכלים שונים ועוד. את בית הקפה אנחנו בוחרים בהתאם לגורמים רבים כמו למשל המיקום שלו, ואם הוא קרוב לאזור בו אנחנו נמצאים כרגע, האוכל המוגש בו, הסגנון שלו, המחירים שלו ועוד. גם המראה של בית הקפה הוא חלק חשוב בעת בחירתו ולרוב אנחנו נבחר בבית קפה בעל מראה נעים, יפה וייחודי. אם למשל נעבור בשדרת בתי קפה, זה בעל העיצוב המיוחד ביותר והמקורי ביותר כנראה יתפוס את עינינו. עיצוב בתי קפה הוא תחום בעל חשיבות כיוון שבעזרת עיצוב נכון ניתן להגדיל את כמות הלקוחות. 

עיצוב בתי קפה נעשה על ידי מעצבי פנים העוסקים בתחום והוא כולל בתוכו את חלוקת החלל, בחירת הקונספט העיצובי, עבודה מול אנשי מקצוע שונים, בחירת הרהיטים לבית הקפה ועוד. לרוב העיצוב ייקבע על פי סגנון, קונספט או סיפור מסוים וכך למשל ניתן לראות בתי קפה שמעוצבים בסגנון חדשני, בשילוב צבעים רבים, אחרים בסגנון כפרי, יוקרתי או עתיק. הסגנון העיצובי של בית הקפה יכול להיות תלוי גם בתרבות האוכל המוגש בו וכך למשל ניתן לראות עיצובים ייחודיים בבתי קפה איטלקיים או צרפתיים.

עיצוב בתי קפה כולל גם את בחירת הריהוט לבית הקפה בו יהיו בעיקר שולחנות וכסאות. רהיטים אלו נבחרים בהתאם למיקום בית הקפה, כך למשל אם בית הקפה ממוקם על חוף הים או כולל אזור ישיבה חיצוני, יש לבחור כסאות ושולחנות שיעמדו בתנאי מזג האוויר. בנוסף, הריהוט נבחר גם בהתאם לגודל בית הקפה ואם מדובר בבית קפה צפוף, רהיטים גדולים לא יתאימו. כמו כן גם קהל היעד של בית הקפה קובע את הריהוט ואם למשל מדובר בבית קפה המיועד בעיקר לזוגות, משפחות או קבוצות, הרהיטים ייבחרו בהתאם.

עיצוב בתי קפה גם כולל את האלמנטים העיצוביים השונים כמו גופי תאורה, גופי חימום, תמונות על הקירות, טפטים, טקסטורות ואביזרים נוספים כמו קישוט במרכז שולחן. כמו כן העיצוב נעשה תוך התחשבות בתקציב של הלקוח.


ניתן למצוא כיום מעצבי פנים המציעים שירותים של עיצוב בתי קפה באמצעות האינטרנט. לרוב מעצבים אלו יתחזקו אתר אינטרנט בו ניתן לקרוא אודותיהם, אודות הסיבה שבחרו בתחום וכמה שנים הם עוסקים בו, לקרוא אודות התהליך של עיצוב בית קפה, מה הוא כולל וכיצד בוחרים קונספט עיצובי באתר ניתן להתרשם מתיק עבודות של המעצב, לקרוא המלצות של לקוחות אחרים וכן להתרשם מפרויקטים שונים של המעצב בארץ ובחו"ל. עיצוב פנים הוא תחום שדורש יצירתיות וידע וניתן למצוא מעצבים שונים שעובדים בסגנונות שונים.

About admin

Check Also

עבודות הנעשות בתוך מסגריה

מסגריה היא בית עסק בו עוסקים במתכות שונות כמו אלומיניום וברזל ומייצרים סוגים שונים של מוצרים מהן כמו למשל סורגים לחלון ולמרפסת, שערים חשמליים, דלתות ברזל, גדרות לגינה, מעקה למדרגות ועוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *