Home / מיינדפולנס / מהו טיפול ביו אנרגיה ?

מהו טיפול ביו אנרגיה ?

ביו אנרגיה או ביואורגונומי הוא תחום בריפוי האנרגטי ומטרתו לאבחן בעיות שונות בגוף ובנפש ולרפא אותן. על פי ביו אנרגיה, קיימת אנרגיה סביב כל יצור ביקום והיא אחראית לאיכות חיינו. על פי הביו אנרגיה, חסימה בשדות האנרגטיים של האדם נובעת כתוצאה מטראומה, מצבי חיים שונים ועוד. כדי לשחרר את החסימה צריך להזרים אנרגיה חדשה. רפי רוזן הוא אחד ממפתחי השיטה ואחת התגליות שלו היא טכניקת העפעוף, על פיה ניתן לזהות את השדות האנרגטיים של המטופל ולאבחן בעיה.

כיום ניתן למצוא טיפול ביו אנרגיה שבאמצעות השיטות השונות והטכניקות השונות נותן מענה לאנשים הסובלים מבעיות שונות ברגש או בגוף. מטפלים אנרגטיים המציעים את הטיפול הזה לרוב יציעו סוגים נוספים של טיפולים אנרגטיים ורגשיים כמו גם הילינג, רייקיי, דיקור ועוד. 

טיפול ביו אנרגיה יכול להתאים לאנשים רבים הסובלים מכאבים פיזיים, לחץ נפשי, חרדות, דיכאון, חוסר שינה ועוד. המטרה של הטיפול היא לאתר את מקור הבעיה שמציג המטופל, לפי שיחות ובאמצעות טכניקת העפעוף וכן לרפא את הבעיה בדרכים שונות. ניתן למצוא היום מטפלים שונים המציעים את סוג הטיפול באמצעות האינטרנט, שם לרוב ניתן לקרוא אודות המטפל באתר האינטרנט שלו או באתר אינטרנט של מכון בו הוא עובד. בנוסף, ניתן לקרוא המלצות אודות המטפל ולהבין כיצד עובד הטיפול וכמה טיפולים נדרשים.

מחיר של טיפול ביו אנרגיה משתנה בהתאם לגורמים רבים כמו גם המטפל, האם הוא פרטי, כמה טיפולים נדרשים, איזור בארץ ועוד. ניתן לערוך השוואה בין מטפלים ומכונים שונים על מנת להבין את סדרי גודל המחירים. לרוב מטפל שעובד באופן פרטי ומחזיק קליניקה פרטית יגבה סכומים גבוהים יותר וכך גם מטפל בעל ניסיון ארוך שנים.

טיפול ביו אנרגיה מטרתו לתת מענה למטופלים שונים וכמו כן קיימים היום גם קורסים של ביו אנרגיה או ביואורגונומי והם כוללים מספר מפגשים. מטרתם של קורסים אלו היא ללמד את המשתתפים את טכניקת העפעוף, כיצד מאבחנים בעיה וכיצד מטפלים בה בשיטת הביו אנרגיה. בכך יכולים המשתתפים לאבחן בעיות אצלם, ואצל המקורבים להם. גם אודות קורסים אלו ניתן למצוא מידע נרחב באינטרנט, לקרוא המלצות ולהבין מה המחיר, כמה מפגשים כלולים ועוד.


טיפול ביו אנרגיה מבוסס על טכניקת העפעוף כיוון שעל פי השיטה, העפעפיים הם בין האיברים הרגישים ביותר בגוף והם מסוגלים לחוש בשינויים אנרגטיים בגוף. את טכניקת העפעוף כל אחד יכול ללמוד וגם אותה לומדים בקורסים שונים של ביו אנרגיה. טיפול ביו אנרגיה מתבצע על ידי מטפלים אנרגטיים שונים וכמו כן ניתן גם למצוא טיפולים אלו שמתבצעים מרחוק. כלומר המטופל לא חייב להיות נוכח בקליניקה על מנת לקבל את הטיפול כיוון שאנרגיה אינה תלויה בזמן או במרחב.

About admin

Check Also

קלפים טיפוליים מסוגים שונים

טיפולים רגשיים הופכים יותר נפוצים בשנים האחרונות ומטרתם לטפל בבעיות שונות אצל בני האדם אשר נובעות מהרגש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *