Home / עיצוב פנים / סוגים שונים וסגנונות עיצוב שונים של סורגים למרפסת

סוגים שונים וסגנונות עיצוב שונים של סורגים למרפסת

כאשר מדברים על סורגים למרפסת לרוב מתייחסים לסורגים הנמצאים בפתח שבין הבית לבין המרפסת או לפתח שבין הבית

לבין החצר או הגינה. סורגים אלו מטרתם העיקרית להגן מפני פריצות לתוך הבית. כאשר מתקינים סורגים בפתח שנמצא בין המרפסת לבין הבית, הם יהיו סורגים נפתחים, כאלו שניתן לנעול כשהם סגורים ולפתוח כשי לעבור בין הבית לבין המרפסת. 

ישנם סוגים רבים של סורגים למרפסת והם נבדלים זה מזה בגודל שלהם, בסגנון הפתיחה ובעיצוב שלהם. ישנם סורגים אשר נפתחים בהזזה, וכאלו שנפתחים בעזרת ציר כמו דלת. יש גם סורגים שנפתחים בקיפול. כמו כן, ישנם סורגים צפופים יותר ופחות, בהתאם לתקנים שונים.

מבחינת עיצוב, כיום ניתן לראות סורגים למרפסת בעיצובים מיוחדים ומרשימים. ראשית ניתן לראות הבדל בפרופיל הסורגים. פרופיל הוא למעשה המוט של הסורג ויש פרופיל חלול או מלא, וכן פרופיל מלבני או עגול. הסוג שלו משפיע רבות על העיצוב וכך גם על המחיר.

סורגים למרפסת לרוב יהיו עשויים ברזל, חומר עמיד ואמין אותו ניתן לעצב לצורות שונות. הסורגים מיוצרים במסגריה, בית מלאכה בו עובד המסגר ושם מייצרים פריטי מתכת שונים כמו שערים, מעקות למדרגות, סורגים ועוד. את הברזל ניתן לכופף ולעצב בעזרת כלים מיוחדים ועבודה מקצועית ולכן סורגים יכולים להיות בעלי עיצובים רבים. כל מסגריה תהיה בעלת סגנון עיצובי משלה וכן תציע מחירון שונה עבור המוצרים שלה. לרוב בעל מקצוע מגיע לבית הלקוח על מנת לקחת מידות, לבדוק עם הלקוח איזה סגנון עיצובי הוא ירצה וכו׳. על פי אלו הוא יכין הצעת מחיר מתאימה.

סורגים למרפסת יכולים לכלול פרזולים שונים כמו למשל צורות של עלים ופרחים, ספירלות או טיפות. בנוסף, את הסורגים ניתן לצבוע במגוון צבעים בצביעת ברזל מיוחדת.

מוצרים רבים העשויים ברזל כמו גם סורגים למרפסת לרוב יעברו תהליך של גילוון. מדובר בשלב בתהליך הייצור של המוצר בו הברזל עובר ציפוי מיוחד על מנת לשמור עלי מפני חלודה. סורגים חשופים לנזקי מזג האוויר השונים ולכן לרוב יעברו גילוון.

מחירים של סורגים למרפסת משתנים בהתאם לסוג הסורג, לעיצוב שלו, לגודל שלו, לצורת הפתיחה שלו ועוד. כמו כן, גילוון וצביעה משפיעים גם הם על המחיר של הסורגים.

ניתן למצוא כיום מסגריות ברחבי הארץ המציעות סוגים שונים של סורגים למרפסת ומוצרים נוספים ממתכת באמצעות האינטרנט. כמו בעלי עסקים רבים גם מסגריות יתחזקו אתר אינטרנט ובאתר שלהן ניתן לרוב לראות תמונות של סורגים בעיצובים שונים ולקבל השראה לגבי בחירת הסורגים שלנו. כמו כן ניתן לקרוא מידע אודות חומרי גלם שונים איתם עובדת המסגריה, ולהבין מהו גילוון, כיצד צובעים מתכת ועוד. ניתן לערוך השוואת מחירים בין מסגריות שונות המציעות כל אחת אפשרויות אחרות.

About admin

Check Also

חברות המציעות שיוף במה

במה היא אמצעי הגבהה אשר משמש באירועים ומופעים בהם יש קהל רב. מטרת הבמה היא …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *