Home / עיצוב פנים / עבודות הנעשות בתוך מסגריה

עבודות הנעשות בתוך מסגריה

מסגריה היא בית עסק בו עוסקים במתכות שונות כמו אלומיניום וברזל ומייצרים סוגים שונים של מוצרים מהן כמו למשל סורגים לחלון ולמרפסת, שערים חשמליים, דלתות ברזל, גדרות לגינה, מעקה למדרגות ועוד. המתכות במסגריה עוברות תהליכים שונים ביניהם ריתוך, גילוון, כיפוף וצביעה וכמו כן ניתן לראות עבודות מתכת רבות ומעוצבות שנעשו על ידי מסגריות. במסגריה עובד הנפח, שהוא בעל מקצוע העוסק במתכות על ידי חימום שלהן וכלים מיוחדים המיועדים לעיצובן.

ישנם מוצרי מתכת שונים המיוצרים בתהליכים תעשייתית יותר ולכן הם גם זולים יותר, אך ישנו הבדל ביניהם לבין אלו המיוצרים בתוך מסגריה מקצועית. המחירים של מוצרים שונים ממתכת משתנים בהתאם לפרמטרים רבים וניתן לערוך השוואה בין בתי עסק שונים המציעים את המוצר הרלוונטי.

כאשר עובדים עם מסגריה ומזמינים ממנה מוצר מתכת, המוצר יתאים לנו בצורה אישית ויהיה מתוכנן על פי ביקוש וסגנון עיצובי מסוים. המסגר ואנשי המקצוע השונים לרוב יתכננו עם הלקוח את המוצר, את צורתו, הגודל, העיצוב והסגנון שלו וכמו כן הם יציעו סוגי מתכות עדיפות, מה היתרון של כל אחת, מי עמידה ואת מי ניתן לשלב עם עוד חומרי גלם. כך למשל ניתן לראות מעקות למדרגות פנים אשר מעוצבים בצורה מרשימה בשילוב עץ וברזל וכמו כן כוללת אלמנטים עיצוביים שונים. 

מסגריה כמו בתי עסק נוספים לרוב תפרסם את עצמה באמצעות אתר אינטרנט בו ניתן לקרוא אודות השירותים השונים שלה. אודות המוצרים שלה, סוגי העיצובים של כל מוצר וכן להתרשם מתמונות של מעקות, מדרגות, שערים ועוד. לקרוא תוכן בנושא והמלצות של לקוחות אחרים.

באתר לרוב ניתן למצוא מידע נרחב אודות שערי ברזל למשל. שער נועד להפריד בין גינה או חצר של בית פרטי לבין השטח החיצוני וכמו כן קיימים סוגים רבים של שערים מברזל ואותם ניתן לעצב בשלל עיצובים, לצבוע בצבעים שונים וכן ליהנות מאיכות השער במשך שנים בזכות תהליך הגילוון. תהליך הגילוון הוא תהליך שעוברת המתכת על מנת למנוע ממנה חלודה ולהפוך אותה עמידה בפני תנאי מזג האוויר השונים. תהליך של גילוון מייקר את המחירים כמו גם צביעה, רמת העיצוב של המוצר וגודל.

לרוב מסגריה תעלה תמונות של עבודות שונות לאתר שלה וניתן להתרשם מהמוצרים שלה, מסגנון העיצוב האומנותי, לראות את העיטורים הניתנים ואת הצורות, הצבעים והמראה הסופי של כל מוצר. שילוב חומרי גלם יחד עם מתכת גם הוא ייקר את המחיר אך יוצר מראה ייחודי ועיצוב מרשים.


ניתן למצוא מסגריה באמצעות המלצות של מקורבים, להתרשם מעבודות שיש אצלם בבית למשל או לחילופין למצוא מסגריות דרך האינטרנט. חשוב לוודא שמדובר בבית מלאכה מקצועי, להתרשם מעבודות ולהתייעץ עם איש מקצוע לגבי בחירת המוצר המתאים ביותר מבחינה בטיחותית ועיצובית.

About admin

Check Also

מדרגות ברזל ומדרגות מסוגים שונים

מדרגות ברזל לרוב מוכרות בעיקר כמדרגות חוץ, אך ניתן לראות לאחרונה שיותר מעצבי פנים משלבים מדרגות עשויות ברזל בבתים רבים על מנת להפוך את מראה הבית מודרני וחדשני

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *