Home / בנייה בעץ / השכרת פיגומים מסוגים שונים

השכרת פיגומים מסוגים שונים

פיגומים הם אמצעי בנייה שנמצאים כמעט בכל עבודה של שיפוץ או בנייה. לרוב לא קונים את הפיגומים אלא שוכרים אותם בהתאם לפרויקט. כאשר מדברים על השכרת פיגומים המחיר משתנה ותלוי בסוג הפיגום, בזמן ההשכרה ועוד גורמים והמחיר הוא אחד הפרמטרים המשפיעים על בחירת הקבלן. בכל אופן הקבלן מחויב לכללי בטיחות ותקנים בנושא של פיגומים.

ישנם סוגים רבים של פיגומים להשכרה הנבדלים זה מזה בפרמטרים רבים כמו ייעודם וגודלם. פיגום חמורי למשל הוא הסטנדרטי ביותר והוא מתאים לעבודות המתבצעות בגובה נמוך. חלק מדגמי הפיגום הזה כוללים גם סולם או אמצעי טיפוס אחר ויש תנאים בטיחותיים לשימוש בפיגום. 

סוג פיגום נוסף הוא פיגום עצמאי והוא משמש כמו במת הרמה. פיגום זה מורכב מבסיס שהוא בדרך כלל על גלגלים ומעליו מוטות מתכת ומשטח דריכה. גם במקרה הזה יש כללי בטיחות כמו נעילת הגלגלים בזמן עבודה ותנאים שונים שיש לאשר. מחיר של השכרת פיגומים מסוג זה יכול לעמוד על מחיר להשכרה יומית או חודשית והוא ינוע בין כמה מאות שקלים להשכרה יומית ובין כמה אלפי שקלים להשכרה חודשית. השכרת פיגומים יכולה להיעשות על פי מספר ימים, שבועות או חודשים בהתאם לסוג הפרויקט.

חברות שונות בארץ מציעות השכרת פיגומים וכמו כן את השירותים של הובלת הפיגומים והרכבה ופירוק שלהם. בנוסף כאשר מדובר בפיגומים יש לקחת בחשבון את אישורם של אנשי מקצוע רלוונטיים ומומחים בתחום. מבחינת מחירים, המחיר של פיגומים להשכרה יהיה תלוי באתר הבנייה עצמו ובגישה אליו, בגודל הפיגומים וגובה הפיגומים וכן בסוג הפיגום ומשך זמן השימוש בו. 

לעיתים מעדיפים קבלנים שונים השכרת פיגומים על פני מכירה של פיגומים כיוון שבכל פרויקט נדרשים פיגומים מסוגים שונים וכמו כן המחירים של השכרה יכולים להיות נוחים יותר משל קנייה. מחירים של פיגומים להשכרה נעים בין כמה אלפי שקלים לחודש לכל פיגום. 

חברות המציעות פיגומים צריכות להציע מוצרים איכותיים ועמידים וכמו כן לעמוד בתקנים מסוימים. במקרה של רכישת פיגומים ולא השכרתם יש לקחת בחשבון דברים נוספים כמו למשל אחסון ותחזוקה. מבחינת אחסון, פיגום צריך מקום אחסון ונדרש לאחסן אותו בצורה ראויה. בנוסף, פיגומים דורשים תחזוקה גבוהה ושוטפת על מנת לשמור על תקניות שלו. השכרת פיגומים מאפשרת להיעזר בחברה מקצועית שתדאג להרכבה, פירוק ותחזוקה שלהם.בנוסף,  השכרה מאפשרת שימוש במגוון סוגים של פיגומים על פי צורך הפרויקט לעומת רכישה המאפשרת שימוש בפיגום מסוג אחד.

קיימות היום חברות שונות המציעות פיגומים להשכרה ולמכירה והן לרוב יתחזקו אתר בו ניתן לראות את סוגי הפיגומים, את המחירים ליום, שבוע או חודש וכמו כן להבין עם אילו תקנים הן עובדות ואילו שירותים הן מציעות. חשוב לבחור בחברות מקצועיות בתחום שמציעות את כל הבטיחות ואנשי המקצוע הנדרשים לעבודה מסוג זה.

About admin

Check Also

חברות המציעות במות להשכרה בארץ

במה היא אמצעי הגבהה המשמש בעיקר באירועים ומופעים בהם יש קהל גדול שכולו צריך לראות את מה שמתרחש על הבמה. אם הבמה לא הייתה מוגבהת, היה קשה לאנשים הרחוקים יותר בקהל לצפות במופע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *