Home / ריהוט / שערים מעוצבים לבית

שערים מעוצבים לבית

לשערים יש תפקיד חשב בכניסה לבתים פרטיים והוא הגנה מפני פורצים ושמירה על פרטיות. כיום ניתן לראות ביותר בתים בהם יש מרחבים פתוחים כמו חצרות או גינות, שערים מעוצבים בסגנונות מרשימים.

שערים מעוצבים לבית לרוב יהיו עשויים ברזל, חומר עמיד וחזק שמיוצר לרוב במסגריה. מסגריה היא בית מלאכה בו מייצרים מוצרי מתכת שונים ביניהם שערים, סורגים, דלתות ומעקות למדרגות. על ידי חימום המתכת ושימוש בכלים מתאימים, המסגר יכול לכופף את המתכת וליצור את הצורה הרצויה ואת העיטורים הנדרשים.

שערים מעוצבים לבית יכולים להגיע בגדלים שונים, גבהים שונים וכמובן סגנונות עיצוב מגוונים. אם בעבר שער ברזל היה נחשב מאסיבי ולא עיצובי, כיום ניתן לראות בשער כאמצעי נוסף לעיצוב הבית.

לרוב, לצדו של שער ברזל בכניסה לבית תהיה גם גדר שממשיכה את הקו העיצובי של השער. כך השער משתלב עם הגדר שיוצרת

מסגרת לבית. 

מבחינת סגנון, שערים מעוצבים לבית יכולים להיות בעלי צורות שונות של סורגים. כך למשל יש שערים שהסורגים שלהם לאורך או לרוחב, עגולים או מרובעים וכדו׳. בנוסף, ישנם שערים לכניסה שהם יותר אטומים, ונראים כמו דלת ואחרים פתוחים יותר וניתן לראות דרכם.

מבחינת פרזולים והעיטורים, ניתן לראות שערים מעוצבים לבית אשר כוללים צורות שונות העשויות מעיטורי ברזל כמו עלים, פרחים, ספירלות וכדו׳. ישנם שערים הכוללים גם תיבת דואר צמודה וידיות מרשימות.

כמו כן שערים מעוצבים לבית ניתנים גם לתביעה במגוון צבעים כמו שמנת, לבן, אפור ועוד. נוסף על כך, ניתן היום לשלב בשער הברזל חומרי גלם נוספים כמו עץ וזכוכית.

כחלק מתהליך הייצור שערים מעוצבים לבית, קיים גם שלב של גילוון שהוא מעין ציפוי של הברזל בחומרים ייעודים על מנת לשמור עליו מפני חלודה ונזקי מזג האוויר. מוצרי מתכת שעומדים בשטח פתוח חשופים לנזקי מזג האוויר ולכן הם עוברים תהליך של גילוון. כמו גן קיימים סוגים של גילוון ביניהם גילוון חם או גילוון קר, כאשר הגילוון החם יקר יותר וגם נחשב איכותי יותר.

מחיר של שערים מעוצבים לבית משתנה בהתאם לגורמים רבים כמו למשל המסגריה שמייצרת אותם, העיצוב שלהם, הגודל והצורה. כמו כן, גילוון ותביעה גם הם קובעים את המחיר.

ניתן למצוא היום מסגריות שונות באמצעות האינטרנט ולהתרשם מהאתר שלהן בו ניתן להבין אילו מוצרים הם מציעות וכמו כן לראות תמונות ודוגמאות של שערי ברזל מגוונים. איש מקצוע לרוב יגיע אל בית הלקוח על מנת לקחת מידות, להבין מה הסגנון העיצובי שהלקוח מעוניין בו וכן מה מורכבות התקנת השער. אחר כך הוא יכין הצעת מחיר מסודרת.

כיוון שטווח המחירים בשוק רחב, ניתן לערוך השוואה בין מספר מסגריות שונות ולהבין מה כל אחת מציעה ומה סגנון העיצוב של כל מסגריה.

About admin

Check Also

סוגי מדרגות חוץ מברזל

מדרגות ברזל נמצאות במקומות חיצוניים רבים ואחת הסיבות לכך היא העמידות של הברזל בפני תנאי מזג האוויר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *