Home / תיירות / מהי אזרחות צרפתית לילדים ?

מהי אזרחות צרפתית לילדים ?

צרפת היא אחת ממדינות האיחוד האירופי ולכן לבעלי דרכון צרפתי מגיעות זכויות רבות בגוון מדינות באירופה. אזרחות צרפתית מעניקה לבעליה את האפשרות לנוע בחופשיות במדינות שונות באיחוד האירופי, לפתוח עסקים, לעבוד, ללמוד במוסדות אקדמיים, לקבל זכויות והטבות מביטוח לאומי וכן להיכנס לארצות הברית בלי ויזה. כיום ישראלים רבים בודקים את זכאותם להוצאת אזרחות צרפתית על מנת לקבל את ההטבות השונות ולפתוח דלתות למקומות נוספים בעולם.

איך מעבירים אזרחות צרפתית לילדים

ישנם סוגים רבים רבים של זכאות לאזרחות צרפתית ביניהם למשל זכאות מטעם נישואין, זכאות בהורשה, זכאות מטעם ילודה על אדמת צרפת וכן זכאות בגלל אחד ההורים. אם לישראלי מסויים יש אזרחות צרפתית הוא יכול להעביר אותה גם לילדיו. כדי להעביר אזרחות צרפתית לילדים צריך לבצע רישום לידה שלהם מול הקונסוליה הצרפתית המוסמכת. גם הורה בעל אזרחות צרפתית אשר נולד בישראל יכול להעביר את האזרחות לילדיו. 

הקונסוליה תעניק תעודת לידה צרפתית ובכך היא בעצם תרשום אותו במרשם הצרפתי. תהליך של קבלת אזרחות צרפתית לילדים כולל בין היתר מסמכים ישראלים שונים יחד עם מסמכים צרפתיים. כמו כן במהלך התהליך גם יקבלו ההורים מסמך מהקונסוליה שנקרא ספר משפחה צרפתי ובו ניתן למצוא את פרטי הילד והוריו.

גם תהליך של קבלת אזרחות לבן זוג דורש מסמכים שונים והתנהלות מול הקונסוליה וכמו כן במקרה הזה צריך להוכיח חמש שנות נישואין וחיים משותפים. על המבקש גם לעבור מבחן שפה בצרפתית. 

כיום ישנם עורכי דין צרפתיים רבים בארץ אשר מציעים שירותי דין מגוונים ביניהם גם שירותים הקשורים בהוצאת אזרחות צרפתית, ויזה צרפתית, אזרחות צרפתית לילדים ועוד. עורכי דין אלו לרוב יתחזקו אתר אינטרנט בו ניתן לקרוא אודות השירותים השונים שהם מציעים יחד עם הסברים אודות התהליך של הוצאת אזרחות צרפתית ואילו סוגי זכאות קיימים. 

באתר של עורכי דין שונים ניתן גם לקרוא אודות הוצאת אזרחות צרפתית לילדים , מה דורש התהליך ואילו מסמכים יש להציג. את הדרכון הצרפתי נדרש לחדש בכל כמה שנים.

אנשים רבים גם מתעניינים בתחום של הוצאת ויזה לצרפת שהיא אשרת שהייה זמנית המאפשרת לבעליה לשהות בצרפת לזמן מוגבל. כל סוג של ויזה מציע הטבות שונות ומציע משך זמן שהייה שונה בהתאם לסיבת הביקור בצרפת. כך למשל קיימת ויזה אשר מתאימה לסטודנטים וכדי לקבל אותה נדרש בין היתר להציג אישור קבלה למוסד לימודים להשכלה גבוהה. ויזות מסוימות לסטודנטים גם מאפשרות לעבוד בצרפת בתקופת השהות וכמו כן לקבל הטבות שונות כמו למשל סיוע בשכר דירה. ויזה נוספת היא למשל לצורך ביצוע מחקר בצרפת או עבודה זמנית. עורכי דין רבים שמציעים שירותים שונים כמו הוצאת אזרחות צרפתית לילדים או לישראלים שנישאים לצרפתים, מציעים גם שירותים בנושא של הוצאת ויזה לצרפת.

About admin

Check Also

סוגים שונים של ויזה לצרפת לישראלים

ויזה לצרפת לישראלים היא אשרת שהייה זמנית שמאפשרת ללמוד, לעבוד או לטייל בצרפת לתקופה מוגבלת בהתאם לסוגה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *