Home / ריהוט / סוגי מדרגות חוץ מברזל

סוגי מדרגות חוץ מברזל

מדרגות ברזל נמצאות במקומות חיצוניים רבים ואחת הסיבות לכך היא העמידות של הברזל בפני תנאי מזג האוויר. עם זאת, כיום מעצבי פנים רבים בוחרים גם להתקין מדרגות ברזל לפנים הבית וניתן למצוא כיום סגנונות עיצוב ייחודיים של מדרגות ברזל יחד עם מעקה מתאים ובשילוב של חומרי גלם נוספים. 

שימוש במדרגות ברזל לרוב יהיה במקרה של מדרגות חירום חיצוניות או במבני ציבור, שם לרוב הפונקציונליות של המדרגות היא מה שחשוב ולא העיצוב שלהן. מדרגות חוץ מברזל הן חזקות ועמידות והבנייה שלהן יכולה להיות קלה יותר משל מדרגות אבן. בנוסף, מדרגות ברזל עמידות בתנאים קשים כמו אש, הצפות וכו' וגם מפני חבטות, נזקי מזג האוויר ועוד.  מדרגות חוץ מברזל משמשות במקומות רבים וכמו כן מדרגות פנים מברזל לרוב משמשות בבתים גדולים, במשרדים ובמקומות חיצוניים. 

ניתן לראות מדרגות חוץ מברזל שהעיצוב שלהן די פשוט ועם זאת, ניתן גם לעצב כיום מדרגות ברזל לבית או לחוץ בסגנונות מרהיבים. מדרגות ברזל יכולות לכלול עיטורים שונים, צורות שונות כמו ספירלה או צורות ישרות וגדלים שונים. כמו כן ניתן לשלב בהן חומרי גלם נוספים בהתאמה ולהוסיף צביעה למדרגות. 

תהליך הייצור של מדרגות חוץ מברזל או מדרגות פנים מברזל דורש ידע ומקצועיות ונעשה על ידי בתי מלאכה העוסקים בתחום. בתי עסק רבים מציעים התאמה אישית למדרגות הברזל ועל ידי כך יגיע איש המקצוע לרוב למבנה המיועד ויקח מידות, יתכנן יחד עם הלקוח את מראה המדרגות, צורתן וצבען. ניתן למצוא כיום בתי עסק שונים המציעים ייצור של מדרגות חוץ מברזל או מדרגות פנים והתקנה שלהן באמצעות האינטרנט וחשוב לבחור בחברה מקצועית בעלת הידע הנדרש. באתר של חברות רבות ניתן להתרשם מתמונות של מדרגות בעיצובים שונים וכמו כן לקרוא מידע אודות הסוגים השונים של המדרגות ותהליך הייצור שלהם. 

המחירים של התקנת מדרגות ברזל ומעקות למדרגות תלויים בגורמים רבים ביניהם למשל צורת המדרגות, מדרגות ספירלה או מדרגות ישרות, עיטורים למעקה, אלמנטים עיצוביים ועוד. בנוסף, כמות המדרגות גם היא משפיעה על המחיר וככל שמדובר ביותר מדרגות המחיר הכולל יהיה גבוה יותר. כמו כן ככל שהמדרגות יהיו רחבות יותר המחיר שלהן יהיה גבוה יותר ובנוסף, שילוב של חומרים נוספים במדרגות כמו עץ או זכוכית ייקר גם כן את המחיר. גורם נוסף המשפיע על מחיריהן של מדרגות חוץ מברזל או מדרגות לפנים הבית הוא תהליך הייצור של הברזל כאשר חלק מהתהליך הוא הגילוון. מדובר בתהליך שמטרתו למנוע חלודה וקיימים שני סוגי גילוון ביניהם גילוון חם או קר, כאשר הגילוון החם יהיה יקר יותר בין היתר כיוון שהוא נעשה במפעלים ספציפיים בארץ. בנוסף, ככל שההתקנה של המדרגות והגישה לעבודה קשה יותר כך המחיר יהיה גבוה יותר. 

About admin

Check Also

חברות המציעות שיוף במה

במה היא אמצעי הגבהה אשר משמש באירועים ומופעים בהם יש קהל רב. מטרת הבמה היא …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *