Home / עיצוב פנים / בחירת ריהוט למסעדות

בחירת ריהוט למסעדות

ריהוט למסעדות הוא חלק חשוב מאוד בעיצוב המסעדה ובחווית האירוח שהיא מציעה ולכן קיימים היום סוגים רבים של רהיטים למסעדה והם נבחרים על פי גורמים רבים ביניהם מיקום המסעדה, סגנון המסעדה, תקציב, צבעים, חומרי גלם ועוד. בשנים האחרונות, עיצוב פנים הפך לתחום נפוץ וניתן להיחשף ליותר תוכניות עיצוב, כתבות ותחרויות בתחום. כיום בית, משרד, בית עסק ומסעדה שמעוצבים על ידי מעצב פנים, מתוכננים בצורה נכונה, בנויים בצורה כזו שהחלל מנוצל היטב, מייצרים אווירה נעימה וכמובן מראה מרשים.

בתחום של מסעדות, ככל שהמסעדה מעוצבת בצורה יפה ונכונה יותר, כך גם ההצלחה שלה יכולה להיות גדולה יותר. כלומר, עיצוב ומראה המסעדה קובע בין היתר את חוויית האירוח, את דירוג המסעדה ואת ההצלחה שלה כאשר כל אלו באים לצד איכות האוכל, מחירים, מיקום ומוניטין. עיצוב פנים של מסעדה כולל בין היתר את חלוקת החלל במבנה, את תכנון המסעדה, את הקונספט על פיו תעוצב המסעדה, את הצבעים המנחים ואת הריהוט. ריהוט למסעדות הוא חלק בלתי נפרד מהעיצוב והוא צריך להתאים לקונספט המסעדה ולמראה שלה.

ריהוט למסעדות כולל בין היתר את השולחנות והכיסאות במסעדה. כאשר אנחנו נכנסים למסעדת שונות אנחנו יכולים להתרשם מסגנונות רבים של שולחנות וכיסאות הנבדלים זה מזה בגודל, בחומרי הגלם, בצורה, בעיצוב, באיכות ובצבעים. קיים היום מגוון גדול של ריהוט למסעדות ועל ידי כך ניתן להתאים כמעט לכל סגנון של מסעדה את הריהוט הנכון ביותר.

ריהוט למסעדות נבחר בהתאם לתרבות האוכל במסעדה ולסגנון שלה. כלומר ריהוט במסעדה אסייתית יהיה שונה מזה של דיינר אמריקאי וכמו כן ריהוט במסעדה איטלקית יהיה שונה מזה של מסעדה ישראלית אותנטית. בחירת סוג העץ, הצבעים של השולחן, הצורה שלו והעיצוב שלו למשל צריכה להיעשות בהתאם לסגנון האוכל במסעדה ולאווירה הכללית בה. זו הסיבה שכאשר אנחנו מגיעים למסעדה של המבורגרים לרוב נראה שולחנות חלקים ולצדם ספות ישיבה צבעוניות למשל וכשניכנס למסעדה איטלקית נראה שולחנות וכסאות מעץ, חלונות גדולים ואלמנטים של עצים. מעבר לקונספט של המסעדה, הריהוט נבחר גם בהתאם למיקום שלה. כלומר אם המסעדה ממוקמת בתוך מלון יוקרה, הריהוט יצטרך להיות יוקרתי ולהתאים לרמת המלון. אם המסעדה ממוקמת במקום פתוח, הריהוט יתאים לתנאי מזג האוויר המשתנים. בנוסף, במסעדות רבות הרהיטים דורשים הזזה על בסיס יומיומי ולכן חשוב לבחור את הרהיטים במקרה הזה כך שיהיו ניתנים ונוחים להזזה.


ריהוט למסעדות נבחר גם בהתאם לקהל הסועדים שמגיעים. אם המסעדה מיועדת בעיקר לקבוצות ומשפחות, נראה בעיקר שולחנות גדולים ורחבים ולצדם ספסלי ישיבה מעוצבים וכורסאות נוחות. מסעדה המיועדת בעיקר לזוגות, תציע שולחנות קטנים ולעיתים גם פינות ישיבה אלטרנטיביות כמו ערסל, נדנדה, כורסאות ועוד. כל מסעדה דורשת עיצוב אחר וזה מה שמייחד אותה ומאפשר ללקוחות ליהנות מחוויה שונה.

About admin

Check Also

עבודות הנעשות בתוך מסגריה

מסגריה היא בית עסק בו עוסקים במתכות שונות כמו אלומיניום וברזל ומייצרים סוגים שונים של מוצרים מהן כמו למשל סורגים לחלון ולמרפסת, שערים חשמליים, דלתות ברזל, גדרות לגינה, מעקה למדרגות ועוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *