Home / מיינדפולנס / מה זה טיפול ביו אנרגיה ?

מה זה טיפול ביו אנרגיה ?

מה משמעות השם ביו אנרגיה?

ביו אנרגיה או ביואורגונומי היא שיטה שפיתח רפי רוזן בשנות השמונים ומטרתה לתקשר עם תת המודע של האדם ועם משלימים אנרגטיים על מנת לפתור בעיות שונות או קשיים הקיימים אצל האדם. כלומר באמצעות טיפול ביו אנרגיה יכול המטפל לאבחן חסמים אנרגטיים ואת המקור שלהם, לשחרר אותם ולעזור למטופל לרפא קשיים ובעיות שונות ולהחזיר את האיזון האנרגטי.

כיצד זה עובד?

טיפול ביו אנרגיה מבוסס על כך שלכל יצור חי יש שדות אנרגטיים המקיפים אותו והם שומרים על איזון הגוף וכן על יכולות הריפוי הטבעי של הגוף. כאשר השדות הללו נפגעים כתוצאה מחוויות שונות, מטראומות או מפגיעות גופניות, הגוף חש בבעיות וקשיים הנובעים מחסמים אנרגטיים שונים כתוצאה מחוויות אלו. השיטה עצמה מבוססת על חישה של אנרגיה שנעשית על ידי טכניקת העפעוף. השיטה מבוססת על כך שהעפעפיים הן שרירים הנעים באופן לא רצוני ובנוסף מדובר באיבר הרגיש ביותר בגוף שלנו, לכן הן מסוגלות לחוש תדרים אנרגטיים. על ידי השיטה, המטפל שואל את התת מודע של המטופל שאלות ומקבל תשובות. 

טיפול ביו אנרגיה מאפשר לפתור בעיות רבות כמו כאבים פיזיים, דלקות בגוף, חרדות, דיכאון, לחצים ועוד. גם בעיות בגוף הפיזי יכולות לעיתים לנבוע מחסמים אנרגטיים ועל ידי טיפול כזה ניתן להגיע למקור שלהן לעיתים. כך למשל כאב שנמשך זמן רב יכול לנבוע מלחץ רגשי כלשהו שאיננו מודעים אליו.

במהלכו של טיפול ביו אנרגיה המטפל מעלה את מקור החסמים שהם בעצם יכולים לנבוע מאירועי עבר, טראומות או פגיעות מסוימות, והוא ינקה את הגוף האנרגטי מהחסימות הללו באמצעות טכניקות שונות. קיימים היום סוגים רבים של טיפולים אנרגטיים ביניהם למשל רייקיי, הילינג, דיקור וביואורגונומי. כל טיפול כולל שיטות שונות מעט אך מתבב על כך שלכל יצור חי יש שדות אנרגטיים. כמו כן, טיפולים אנרגטיים יכולים לעיתים גם להתבצע מרחוק כי אינם תלויים בזמן או במרחב. 

ניתן למצוא היום מידע רב אודות טיפול ביו אנרגיה וגם אודות טיפולים אנרגטיים וקשיים אחרים באינטרנט, לקרוא אודות התחומים השונים וכיצד הם יעילים וכן להתרשם ממטפלים שונים שמתחזקים אתר או דף עסקי. לרוב מטפלים שעובדים באופן פרטי יתחזקו אתר בעצמם ובו הם יפרטו אודות עצמם, כמה שנים הם בתחום, מה גרם להם לבחור בו ומה הטיפולים שהם מציעים. בנוסף ניתן לקרוא מידע אודות הטיפולים השונים ואודות תהליך הטיפול ולעיתים גם להתרשם מהמחירים. ישנם היום מכונים ומרכזים המציעים מגוון של טיפולים רגשיים ואנרגטיים וגם הם לרוב יתחזקו אתר אינטרנט בו ניתן להתרשם ממידע.

מחיר של טיפול ביו אנרגיה משתנה ותלוי בגורמים רבים וניתן לערוך סקר שוק, להתרשם מהמלצות וחוות דעת של מטופלים קודמים ולהבין מה טווח המחירים בשוק לפני שבוחרים מטפל.

About admin

Check Also

קלפים טיפוליים מסוגים שונים

טיפולים רגשיים הופכים יותר נפוצים בשנים האחרונות ומטרתם לטפל בבעיות שונות אצל בני האדם אשר נובעות מהרגש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *