Home / אירועים / סוגי מחסומים להשכרה

סוגי מחסומים להשכרה

קיימים כיום סוגים שונים של מחסומים להשכרה בהתאם לצורכי האירוע. מחסום נועד לתחום דרך מסוימת או אזור מסוים כדי להפריד ולמנוע הגעה לאזור. מחסומים קיימים בגדלים מסוימים ובצורות שונות ולא כל מחסום נועד לאותו אירוע.

מחסומים משמשים לסוגי אירועים רבים: אירועי יום העצמאות, כנסים, ועידות, מופעים, אירועי תרבות וספורט, מועדוני לילה ופסטיבלים, הפגנות ועוד. אם מדובר לדוגמה בהופעת אמן הכרוכה בתשלום שמתקיימת בפארק פתוח, יש צורך לתחום את איזור המופע ולמנוע מעוברי אורח שאינם חלק מן המוזמנים להיכנס. דוגמה נוספת היא לעיתים בשווקים הומי אדם, שם ממקמים מחסומים על מנת ליצור כניסה צרה יותר.

אירועים שונים דורשים מחסומים שונים, למשל גידול סביב במה יהיה שונה ממחסומים של הפגנה. סוגי מחסומים להשכרה יכולים להיות מחסומים לגידור, מחסומי לחץ, מחסומים משטרתיים ניידים ועוד. המחסומים צריכים לעבור אישור של מכון התקנים הישראלי לפני השימוש בהם.

מחסומים להשכרה ניתן לרכוש מחברות המתמחות באספקת ציוד לאירועים, הקמת במות וכו'. בנוסף, חברות אלו יכולות לספק עוד אביזרים שונים של ציוד במה כגון מסכי ענק להקרנות באירועים, גדרות, הקמת במות, פנסי אזהרה, ליטוש במות, השכרה ומכירת במות, עמודים, ציוד לחניונים, קונוסים, תפאורה ועוד.

מה עושים כאשר אין מספיק מחסומים להשכרה ?

כדאי להתייעץ עם חברות אשר מציעות מחסומים להשכרה ומכירה כדי לדעת שהם מספקים את הציוד המתאים בכמות הנדרשת. קיימים אירועים גדולים שאין ברשות החברה מספיק מחסומים להשכרה מאותו סוג ולכן יהיו שני סוגי מחסומים שונים ויותר לאירוע אחד. ניתן לפתור זאת בעזרת שימוש של המחסומים לצד אחד של האירוע ושימוש אחר של מחסומים לצד השני של האירוע או לחילופין להזמין את אותו סוג מחסום משתי חברות שונות.

מחסומים להשכרה באירועים ביטחוניים

אירוע ביטחוני הוא אירוע אשר דורש התערבות בטחונית כגון המשטרה או צבא, זהו אירוע בעל חשיבות גבוהה יותר לארגון וסדר מאשר אירוע פרטי בגלל הסכנה להפרות סדר. לכן, אירוע מסוג זה דורש כמות רבה יותר של מחסומים ביחס לגודל האירוע מחשש לאלימות בין המפגינים לבין גורמי הביטחון.

מחסומים לאירועים ביטחוניים לרוב יהיו חזקים יותר ונוסף על המחסומים, יכללו גם אביזרים לפיזור הפגנות והפרת סדר. בנוסף, באירועים צפופים הומי אדם חשוב לוודא כי המחסומים שלמים ואין בהם פגמים שעלולים לפגוע במשתתפים. קיימים צבעים שונים למחסומים, לרוב הם צבעים בולטים כך שניתן יהיה לשים לב היטב למחסום.

לסיכום, ניתן למצוא חברות המספקות מחסומים להשכרה דרך האינטרנט ולקבל המלצות וחוות דעת שונות. כאשר שוכרים מחסומים כדאי לוודא שאכן המחסומים במצב טוב כי הם כנראה שימשו למספר אירועים בעבר.

בנוסף, חשוב להבין את סוג האירוע היטב ולהתייעץ עם בעלי מקצוע על מנת להזמין את המחסומים המתאימים ביותר.

About admin

Check Also

ביתנים לתערוכות

מאחר הביקוש ההולך וגודל, בישראל ישנו שוק הולך ומתפתח של עיצוב ואספקת ביתנים לתערוכות. ניתן היום למצוא ביתנים לתערוכות במגוון רחב של תקציבים שונים, גדלים שונים, צבעים ועיצובים, כאשר ניתן להתאים ביתן לכל צורך העולה אצל הלקוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *