Home / רשתות וגידור / מדוע עבור כל גדר תיל מחיר שונה ?

מדוע עבור כל גדר תיל מחיר שונה ?

גדר תיל מורכבת מעמודים הממוקים ברווחים אחד מהשני ועליהם מתוחים חוטי תיל. חוטים אלו מיוצרים לרוב מברזל ומטרתם היא למנוע חדירה של זרים אל השטח המגודר. בעבור כל גדר תיל מחיר הגדר יהיה לפי אורך במטרים וכל גדר תענה על דרישות אחרות.

כדי לבחור גדר תיל מתאימה, יש צורך להעלות את השאלה למה משמשת הגדר. יש גדרות מסוימות שאינן מתאימות לשימוש מסוים על אף שנראות כמתאימות. לכל גדר תיל מחיר שונה בגלל אופי הגדר. קיימות גדרות תיל בעלות עמודי עץ אשר הן זולות יותר מגדרות תיל עם עמודי אלומיניום. גדר תיל מעץ לרוב תהיה חלשה ולא תמנע לחלוטין כניסתם של זרים בגלל שקל יותר לפרוץ אותה.

כיום במקום גדרות תיל, קיימות גדרות רגילות במחירים נוחים שעליהם ניתן לשים חוטי תיל. לכן, על אף שלכל גדר תיל מחיר נמוך יותר מגדר אחרת, כדאי להשקיע יותר ולקבל גדר איכותית ומעליה חוטי תיל שתמנע באופן טוב יותר את חדירתן של פורצים או בעלי חיים אחרים.

גדרות מחוטי תיל החלו את דרכן בארצות הברית במדינת טקסס, שם החלו בעלי האדמות לתחום ולגדר את האזורים הפרטיים שלהם מפני גניבת מרעה. בנוסף, גדרות התיל היוו את התיחום של האזור הקיים לכל שטח וכך ידעו לא לפלוש לאותו אזור פרטי.

עם השנים, החלו גדרות תיל לצבור תאוצה באזורים בהם הייתה דרושה הגנה זמנית או קבועה כדי ליצור מקום ראוי ובטוח יחסית לשהות בו. אנשים לא היו צריכים ידע קודם רב בכל הקשור לגדרות תיל ובנוסף היה את היתרון כי עבור גדר תיל מחיר נמוך יותר ביחס לאמצעים שונים המונעים גישה של זרים.

גם בתקופות של מלחמות גדרות התיל היוו גורם מכריע בשל היותן זולות וקלות להרכבה. גם כיום, ידוע כי  עבור גדר תיל מחיר נמוך יותר מגדרות אחרות ונעשה בהן שימוש, בעיקר לצורך חקלאות. גם אנשים במדינות עולם פחות מפותחות משתמשים בגדרות תיל כדי למנוע כניסה של חיות פרא לאזורים פרטיים.

גדרות תיל גם משמשות בסיסים צבאיים עד היום כדי להגן מפני חדירה אל תוך הבסיסים. בנוסף, גם בבתי כלא משתמשים עד היום בגדרות תיל כדי למנוע בריחה של אסירים או לפחות לעכב אותם עד להגעת שומרים לאזור. לרוב, יהיו על יד גדרות התיל עמדות שמירה או פילבוקסים כדי להשגיח שלא יהיה נסיון מעבר. כיום, הצבא וגורמים ביטחוניים נוספים משתמשים במצלמות ליד גדרות התיל ועושים שימוש בתצפיתניות במקום שומרים.

אם כן, עבור גדר תיל מחיר אמנם זול יותר, אך לרוב השימוש יכלול גדר חזקה יותר כמו גדר אלומיניום או נירוסטה ובראשה יהיו חוטי תיל שימנעו כניסתם של זרים.

About admin

Check Also

מה משפיע על גדר תיל מחיר למטר?

אורך וגודל הגדר הם הפרמטרים העיקריים שמשפיעים על המחיר שלה. מצד שני, בדיקה מראש של המחיר למטר לא תמיד מספיקה על מנת לקבל תמונת מצב אמינה יותר לגבי גובה ההוצאה הכספית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *