Home / אירועים / ביתנים לתערוכות

ביתנים לתערוכות

מאחר הביקוש ההולך וגודל, בישראל ישנו שוק הולך ומתפתח של עיצוב ואספקת ביתנים לתערוכות.

ניתן היום למצוא ביתנים לתערוכות במגוון רחב של תקציבים שונים, גדלים שונים, צבעים ועיצובים, כאשר ניתן להתאים ביתן לכל צורך העולה אצל הלקוח. 

בחינה נכונה של ביתנים לערוכות תוכל לסייע לעסק להגיע ללקוחות רבים יותר בעת התערוכה, מאחר ובחירה נכונה של ביתן שמושך את עיניי האנשים המטיילים יכול להכניס אליו יותר אנשים שיהפכו ליותר לקוחות בסופו של יום. 

הגשמת יעדים בתערוכות תלויה מאוד בבחירה נכונה של ביתנים לתערוכות, מאחר והם משנים את כמות הלקוחות שיגיעו אליכם בעת התערוכה. 

צורות ביתנים לתערוכות

כאמור, ביתנים לתערוכות מגיעים במגוון רחב של עיצובים, גדלים וצורות, כשהנפוץ שיותר בהם הוא ביתן במשנה של האות ח', כזה יתאפיין בקיר גב שמחובר לשני קירות שמהווים פאות ובכך הוא מנטרל את השפעות הביתנים שמסביב כמבנה סגור יחסית. 

מבנה בצורה ר' הוא סוג נוסף של ביתנים לתערוכות, כשמו כן הוא וצורתו מתאפיינת בשני קירות בלבד, מה שיכול לשמש את הלקוח כאשר רק ביתן אחד צמוד אל הביתן שלו. 

העיצוב של מבנה הר' יכול לסייע משמעותית בעיצוב הביתן ומאפשר פתח גדול יותר שיכול לעזור להגיע ליותר לקוחות, אך חשוב לקחת בחשבון שניתן לעשות בו שימוש רק כאשר יש ביתן שכן אחד וכשהצד השני פתוח. 

סוג נוסף של ביתנים לתערוכות הם ביתני האי, אלו יאופיינו באי שעומד במרכז ותקרה מתאימה בה ניתן לתלות אביזרי קד"ם וכולי. 

את סוג ביתן זה ניתן לראות יותר כאשר רוב הביתנים במתחם משתמשים באופן ספייס מאחר ואין למבנה קירות כלל. 

סוגי עיצובי צורות ביתנים לתערוכות רב משהיריעה תוכל להכיל ולכן חשוב בבואנו לרכוש או להשכיר אחד, להכיר את השוק ולבדוק מה העיצוב הנכון והמתאים ביותר עבור הצרכים העסקיים של הביתן שלנו.

About admin

Check Also

מחסומים למכירה והשכרה

מחסומים משמשים בעיקר לשני דברים, סדר והפרדה או ביטחון. המחסומים המוכרים ביותר הם מחסומי מתכת או מחסומי פלסטיק יצוק, ואורכם הוא כ2 מטרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *