Home / אירועים / מחסומים למכירה והשכרה

מחסומים למכירה והשכרה

מחסומים משמשים בעיקר לשני דברים, סדר והפרדה או ביטחון. המחסומים המוכרים ביותר הם מחסומי מתכת או מחסומי פלסטיק יצוק, ואורכם הוא כ2 מטרים. קיימים הבדלים שונים בין מחסומי מתכת לבין מחסומי פלסטיק. במחסומי מתכת לרוב נעשה שימוש באירועים גדולים, לדוגמה פסטיבל בעיר. כאשר הפסטיבל נערך ברחבה פתוחה ורק אנשים ששילמו רשאים להיכנס, מציבים מחסומים סביב אזור האירוע על מנת ליצור הפרדה מסויימת, ולהפריד בין האנשים המורשים להיכנס לבין אלו שלא. שימוש נוסף למחסומים אלו הוא בהופעות, לרוב מטעמי בטיחות יוצבו מחסומים מסביב לבמה. גם בעבודות בכביש נעשה שימוש במחסומים הללו. מחסומי ברזל צריכים להיות חזקים ויציבים כדי לענות על המטרה לשמה הם נועדו, לכן הם גם יהיו כבדים ומעט מסורבלים.

מחסומי פלסטיק יצוק מיועדים לשימושים כגון מחסומים באתרי בנייה, או בבריכות. מחסומים אלו קלים יותר להזזה ונשיאה. למרות שהם קלים יותר, רצוי לבדוק שהם אכן חזקים מספיק ולא שבירים. בנוסף כדאי לבדוק אם מחסומים אלו עמידים בשמש חזקה או שמא מיועדים לאזורים סגורים. בנוסף, למחסומי פלסטיק יתרון נוסף והוא שהם בולטים לעיני הקהל כיוון שהם לרוב צבועים באדום או צהוב. מחסומי פלסטיק עדינים יותר ממחסומי מתכת ולכן אינם גורמים לפציעות רציניות במקרים של הצטופפות והתקהלות. ישנם גם מחסומי חנייה שמטרתם לשמור על חניות פרטיות של אנשים.

קיימים גם מחסומים מסוגים שונים, לדוגמה עמודי מחסומים למכירה. עמוד מחסום מיועדים לרוב לחסימת רכבים במדרכות של הולכי רגל. הם קטנים, ולרוב יהיו מסודרים בצורה כזו שהולך רגל יוכל לעבור דרך רווחיהם, אך רכב לא. עמודים אלו עשויים מבטון ומקובעים לקרקע. קיימות צורות שונות לעמודי מחסומים, בינהן גליל, מרובע וכדו'.

היכן ניתן למצוא מחסומים למכירה ?

ניתן להזמין מחסומים למכירה או השכרה מספקים שונים אשר מתעסקים במחסומים, תיחום ושמירה על סדר באזורים ציבוריים. מחירי מחסומים להשכרה נמוכים יותר ממחירי מחסומים למכירה. מחסומים להשכרה מיועדים לאירועים חד פעמיים או לחילופין אירועים ממשלתיים כגון ביקור של נשיאים וראשי ממשלה. גם עבודות בכביש יימשכו מספר ימים ועל כן אין צורך להחזיק במחסומים אלא לשכורם. מחסומים למכירה מיודעים ללקוחות אשר צריכים משתמשים במחסומים באופן קבוע. לצורך העניין אצטדיון אשר משתמש במחסומיו על בסיס שבועי, יעדיף לרכוש מחסומים. כאשר מזמינים מחסומים להשכרה או מחסומים למכירה, רצוי לעבוד עם ספקים אמינים כי מדובר בציוד בעל ערך בטיחותי רב. בנוסף אם טיב החומר לא מספיק איכותי, ייתכן כי המחסומים לא יחזיקו לאורך שנים ויהיה צורך בחידוש הציוד. לרוב, כאשר עובדים עם ספק מסוים יותר מפעם אחת, ניתן כבר להכיר את הציוד שלו ולסמוך על שירותיו. באם שוכרים עמודים, רצוי להחזירם בסוף השימוש בצורה תקינה על מנת שיוכלו לשמש בעתיד לקוחות נוספים.

About admin

Check Also

ביתנים לתערוכות

מאחר הביקוש ההולך וגודל, בישראל ישנו שוק הולך ומתפתח של עיצוב ואספקת ביתנים לתערוכות. ניתן היום למצוא ביתנים לתערוכות במגוון רחב של תקציבים שונים, גדלים שונים, צבעים ועיצובים, כאשר ניתן להתאים ביתן לכל צורך העולה אצל הלקוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *