Home / מיינדפולנס / מהו תקשור רוחני ?

מהו תקשור רוחני ?

תקשור רוחני הוא תחום הוליסטי שבו מתבצעת קבלת מידע ממקור רוחני כלשהו שיכול להיות בצורה של ישויות שונות. הבסיס של עולם התקשור ומטפלים שונים העוסקים בו, עומד על כך שקיימת יכולת אנושית ליצור קשר עם מציאות רוחנית. אנשים בעלי יכולות על חושיות ורוחניות משמשים כמתווכים לתקשור. העולם האנרגטי מבוסס על כך שלכל אדם יש שדות אנרגטיים המקיפים אותו והם נפגעים במהלך החיים ודורשים הטענה מחדש. ישנם סוגים רבים של טיפולים אנרגטיים ביניהם למשל הילינג, רייקיי וגם תקשור.

תקשור רוחני כולל יצירת קשר עם ישויות שונות ביניהם נפטרים למשל. על פי תקשור, נשמות של נפטרים משמשות כמדריכים ומעבירים הכוונות שונות. סוג נוסף של ישויות הוא ישויות אור שהן ישויות שקיימות במימדים רוחניים כמו למשל מלאכים, כלומר מעולם לא היה להן גוף פיזי. ישויות אור נחשבות לבעלות ידע ויכולות גבוהות. סוף נוסף של ישויות רוחניות לתקשור הוא חיות טוטם. מדובר בארכיטים הקיימים בתוך תת המודע שלנו. ישות נוספת על פי תקשור רוחני היא חוצנים. על פי אסטרונומים שונים קיימות צורות חיים החיות בפלנטות אחרות ואיתן גם כן מתקשרים.

מתקשר המציע תקשור רוחני הוא אדם שיש לו יכולות להיות מתווך בין בני אדם לבין אותן ישויות. אנשים רבים אינם מאמינים בתחום ובישוות הללו אך למתקשרים יש יכולת תפיסה שונה המאפשרת להן לראות דברים שלא קיימים ברובד הפיזי.

על פי תקשור רוחני ישויות רוחניות עשויות מחומר פיזי שלא ניתן לראות אותו ולמתקשרים יש יכולות שונות המאפשרות להם לתקשר. למרות שאנו חושבים שמתקשרים נולדו עם היכולת לתקשר, זה לא מדויק. רוב המתקשרים שיכולים לתקשר פיתחו את המיומנות הזו עם השנים. יכולות על חושיות ניתנות לפיתוח והן פותחו במשך אלפי שנים.

מתקשר רוחני העוסק בתחום של תקשור רוחני יגיע למצב בו הוא יכול לתקשר על ידי מדיטציה, הרפיה ודמיון מודרך. טכניקה נוספת בה משתמש מתקשר היא החזקה של עט ונייר ומתן אפשרות לישות המתקשרת לכתוב על גבי נייר את מה שהיא רוצה למסור. 

על פי העולם ההוליסטי, ניתן לרפא בעזרת תקשור רוחני ומדריכים רוחניים שונים משתמשים בשיטה של הילינג, לצורך כך. הילינג הוא טיפול אנרגטי בו מטעינים א האנרגיה בגוף ובעזרתה ניתן לרפא בעיות שונות. 

כיום ניתן להגיע למטפל רוחני לפגישת תקשור רוחני או אפילו לקבל תקשור בטלפון, להשתתף בקורסים בתחום ועוד. מפגש עם מתקשר רוחני מתחיל לרוב בכך שהמטופל שואל שאלות שונות אשר מעניינות אותו. המטפל על ידי טכניקות שונות של מדיטציה יתחבר אנרגטית ויקבל מסרים שונים במהלך הטיפול. מפגש כזה יכול לארוך כשעה או שעה וחצי.

כיום ניתן למצוא מתקשרים שונים באמצעות האינטרנט, אשר לרוב יפרטו אודות בתחום באתר שלהם ויסבירו אודות המפגשים, ואודות העולם האנרגטי.

About admin

Check Also

קלפים טיפוליים מסוגים שונים

טיפולים רגשיים הופכים יותר נפוצים בשנים האחרונות ומטרתם לטפל בבעיות שונות אצל בני האדם אשר נובעות מהרגש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *