Home / Uncategorized / סוגים שונים של סורגים לבית

סוגים שונים של סורגים לבית

סורגים הם אמצעים שמטרתם להגן על פני בני הבית מפני פורצים ומסיגי גבול וכן למנוע נפילות. סורגים יהיו מותקנים בחלונות וגם בפתחים שבין הבית לחצר למשל או למרפסת.

קיימים סוגים רבים של סורגים לבית העשויים מחומרי גלם שונים ומעוצבים בסגנונות שונים. רוב הסורגים עשויים ברזל, חומר שנחשב עמיד ואמין והם מיוצרים במסגריה. מסגריה היא בית מלאכה בו מייצרים מוצרים שונים ממתכות כמו למשל שערים לכניסה לבית, גדרות לחצר, סורגים, מעקות למדרגות פנים וחוץ וגם פסלי נוי. במסגריה עובד המסגר ובעזרת כלים ייעודיים וחימום של המתכת, הוא יכול ליצור צורות ועיצובים שונים.

סורגים לבית יכולים להיות מעוצבים במגוון צורות וביניהם למשל סורגים ישרים, אשר מותקנים בצמוד לחלון וצורתם ישרה. אלו הסורגים הסטנדרטים ביותר וכך גם מחירם יהיה זול יותר משל סורגים אחרים. סוג נוסף של סורגים הוא סורגי בטן, אשר דומים בצורתם לסורג ישר אך כוללים מעין עיקול חיצוני בחלקם התחתון. סורגים אלו נחשבים פחות בטיחותיים לילדים.

סורגים לבית המיועדים לפתחים גדולים כמו הפתח שבין הבית לבין החצר או המרפסת ליבנו סורגים נפתחים. סורגים נפתחים הפ סורגים אשר ניתן לסגור אותם ולנעול אותם, או לפתוח אותם על ידי קיפול, הזזה או ציר כמו דלת. 

סוג נוסף של סורגים הוא סורג שקוף, אשר עשוי מחומר שקוף וייעודי שניתן לראות דרכו את הנוף.

מעבר לצורת הסורגים ולסוגם, יש גם שלל עיצובים לסורגים. ראשית, הפרופיל של הסורג משפיע רבות על הנראות שלו. פרופיל הוא למעשה צורת הברזל של הסורגים וניתן לראות היום פרופיל חלול או מלא, עגול או מרובע. כמו כן, ישנם סורגים לבית מעוצבים הכוללים צורות שונות ופירזולים שונים.

את הסורגים ניתן גם לצבוע בצבעים שונים על ידי צביעת ברזל ייעודית שנעשית בהתזה או בתנור. כמו כן, הסורגים עוברים גילוון, שלב בתהליך הייצור. גילוון הוא שלב בו מצפים את הברזל בחומרים ייעודיים על מנת לשמור עליו מפני חלודה. סורגים כמו מוצרים נוספים שעומדים בחוץ, חשופים לנזקי מזג האוויר ולחלודה ולכן עוברים גילוון. קיימים שני סוגי של גילוון, חם וקר הנבדלים במספר פרמטרים.

מחיר של סורגים לבית נע בין טווח רחב ומשתנה בהתאם לגורמים רבים כמו גודלם, צורתם, העיצוב שלהם ועוד. גם סוג הגילוון קובע את המחיר וכן סוג הצביעה של הסורגים. כל מסגריה גם גובה מחירים שונים עבור מוצרים שלה וניתן לערוך השוואה בין מספר בתי עסק.
ניתן למצוא כיום מסגריה באמצעות האינטרנט. לרוב מסגריות כמו בתי עסק רבים אחרים יתחזקו אתר אינטרנט על מנת לפרסם את עצמן ובו ניתן להתרשם מהשירותים שלהן, מהמוצרים שהן מייצרות וגם לראות תמונות של מוצרים שונים כמו גם סורגים לבית מסוגים שונים ועיצובים שונים.

About admin

Check Also

מהי עבודתו של טכנאי דוד שמש ?

דוד שמש הוא מוצר אשר משמעותו חשובה בכל בית. בעזרת הדוד אנחנו מחממים מים ולכן חשוב שהוא יהיה תקין, במיוחד בימי החורף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *