Home / רשתות וגידור / סוגי גדרות שונים

סוגי גדרות שונים

גדרות הן אמצעים אשר ימוקמו בגינה, בחצר או בפתח הבית או הבניין ומטרותיהם של גדרות הן להגן מפני פריצות, למנוע יציאה של ילדים או בעלי חיים משטח הבית וכן לשמור על פרטיות מהסביבה החיצונית. 

קיימים סוגים רבים של גדרות ביניהם למשל גדר פלסטיק, גדר ברזל, גדר אלומיניום, גדר משולבת עם עץ וזכוכית ועוד. כל סוג של גדר תהיה בעלת עיצוב אחר ומחירים שונים. את עיצוב הגדר לרוב ניתן לקבוע על פי תמונות ודוגמאות של הגדרות השונות וכמו כן ניתן להתאים את העיצוב לעיצוב הגינה או הבית.

גדר מוכרת, נפוצה ועמידה היא גדר עשויה ברזל אשר מציעה עמידות, בטיחות ועיצוב מרשים. גדרות מברזל יכולות להיות מעוצבות בשלל דוגמאות, לכלול עיטורים ופרזולים שונים אשר הופכים את הגדר ליפה יותר וכן צורות שונות של סורגים. כך למשל יש גדר ברזל עם סורגים צפופים יותר או רחוקים יותר, גדר עם סורגים אופקיים או סורגים אנכיים, גדר ברזל צבועה, גדר ברזל בשילוב עץ וזכוכית ועוד. המחירים של הגדרות הללו יקבע על פי הגודל שלהן, על פי הגובה, על פי כמות חומרי הגלם, על פי העיצוב ועוד.

גדרות ברזל לרוב יהיו מיוצרת ב׳ מסגריות, בתי מלאכה בהם מייצרים מוצרי מתכת שונים כמו סורגים, מעקות למדרגות, דלתות ועוד. תהליך העבודה של ייצור גדר ברזל כולל מספר שלבים עיקריים ביניהם גילוון. ברזל חלול או מלא צריך לעבור תהליך גילוון על מנת לשמור עליו מחלודה ומפני נזקי מזג האוויר. גילוון לרוב יהיה מוכלל בתוך המחיר של הגדר וכמו כן קיימים שני סוגים של גילוון, חם וקר.

שלב נוסף בתהליך של ייצור גדר ברזל הוא צביעה. ניתן לצבוע גדר מברזל בשתי דרכים, על ידי צביעה בתנור שנחשבת לחזקה יותר ועל ידי צביעה בהתזה. צביעה בתנור מתאימה בעיקר למוצרים אשר עומדים בחוץ ונחשפים לנזקי מזג האוויר.

מחירים של גדרות מברזל משתנים בהתאם לגורמים שונים וגם בהתאם להרכבה שלהן. מחיר של גדר סטנדרטית לרוב יעמוד על כ-800 שקלים, גדר בעלת סורגים צפופים יותר תעמוד על מחיר כפול, גדר ברזל המשלבת חומרי גלם נוספים לרוב תעמוד על כ-1200 ש׳לים. המחירים הם למטר.

ישנם גורמים אשר מייקרים את המחירים ביניהם למשל כמות העיטורים שרוצים, גובה הברזל, צביעה ועוד. כמו כן, אנשי מקצוע לרוב יציעו מחיר התקנה על פי מיקום ההתקנה ומורכבותה. כל מסגריה תעבוד באופן מעט שונה ותציע מחירים שונים. ניתן למצוא כיום מסגריות ואנשי מקצוע באמצעות האינטרנט. לרוב מסגריה תתחזק אתר בו ניתן להתרשם מתמונות של גדרות שונות, לקרוא אדות סוגי העיצובים האפשריים ואודות המחירים. כמו כן, ניתן לרכוש דרך אותה מסגריה מוצרים נוספים כמו למשל מעקות למדרגות ודלתות ברזל. 

About admin

Check Also

מה משפיע על גדר תיל מחיר למטר?

אורך וגודל הגדר הם הפרמטרים העיקריים שמשפיעים על המחיר שלה. מצד שני, בדיקה מראש של המחיר למטר לא תמיד מספיקה על מנת לקבל תמונת מצב אמינה יותר לגבי גובה ההוצאה הכספית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *