Home / דלתות / סוגים שונים של דלתות ברזל

סוגים שונים של דלתות ברזל

כיום ניתן לראות יותר מוצרים העשויים ברזל בבית, וכך גם שערי ברזל ודלתות ברזל הפכו נפוצים יותר ומופיעים ביותר בתים. 

דלתות ברזל מציעות חוזק, עמידות וביטחון וכמו כן הן מציעות היום גם עיצוב ייחודי בהתאם לטעם אישי. ברזל הוא חומר שניתן לכיפוף ולעיצוב על ידי כלים ייעודיים וחימום שלו ולכן מוצרי ברזל יכולים להיות מעוצבים בשלל עיצובים הכוללים פרזולים, עיטורים וצבעים שונים. את שערי הברזל מייצרים במסגריות, בתי מלאכה בהם עובד המסגר ושם מייצרים פסלים ומוצרים שונים ממתכות. במסגריה ניתן למצוא סורגים, מעקות, מעקה למדרגות ועוד.

דלתות ברזל הן בעלות יתרונות רבים ביניהם למשל העובדה שהן אטומות לקור, חום ורעשים והן משמשות כחומר בידוד. בנוסף, ברזל הוא חומר חזק ולכן הוא עמיד לפגיעות ומכות. יתרון נוסף הוא שקשה לחתוך ולחדור דלתות ברזל ולכן הן נחשבות לבטוחות יותר מפני פריצות. כמו כן ניתן לעצב את הדלת במגוון עיצובים על ידי התייעצות עם בעלי המקצוע, להוסיף להם צורות, עיטורים ובליטות. ניתן להוסיף על דלת הברזל את שם המשפחה, צורות ודמויות שונות או לשלב חומרי גלם נוספים כמו למשל זכוכית ועץ. את הידיות של הדלת ניתן לעצב גם כן במגוון סגנונות על פי בחירה אישית.

דלת ברזל כמו מוצרי מתכת נוספים עוברת תהליך של גילוון שהוא תהליך של טבילה באבץ ונועד לשמור על הדלת מפני חלודה הנוצרת בגלל נזקי מזג האוויר. הדלת אשר עומדת בחוץ וחשופה לגשם ושמש הופכת עמידה בזכות תהליך הגילוון. ישנם שני סוגים של גילוון ביניהם קר וחם. הגילוון החם נחשב עמיד ואיכותי יותר וכך גם יקר יותר. תהליך של צביעה גם הוא נעשה בשני אופנים, על ידי התזה או צביעה בתנור, כאשר צביעה בתנור נחשבת לאיכותית יותר ויוצרת מראה אחיד יותר.

ישנם סוגים רבים של דלתות ברזל ולרוב בוחרים אותן על פי גורמים שונים כמו תקציב, גודל, חומרי גלם, עיצוב ושימוש. מחירים של דלתות אלו משתנה בהתאם לגורמים רבים ביניהם הגודל, העיצוב, עובדי הדלת, צביעת הדלת וגילוון. גם ההתקנה עצמה יכולה לשנות את המחיר בהתאם למורכבות שלה.

ניתן למצוא כיום דלתות ברזל שונות ומגוונות דרך מסגריות שונות. מסגריות לרוב יתחזקו אתר אינטרנט ובו ניתן לקרוא אודות סוגי הדלתות השונים, אודות יתרונות של דלת ברזל וכן להתרשם מתמונות של מגוון דלתות הנבדלות זו מזו בגודל, בצורה, בעיצוב ובצבע. לרוב ניתן גם למצוא מחירים של דלת ברזל באינטרנט וכן לערוך השוואה בין החברות השונות. כמו כן, ניתן למצוא גם המלצות וחוות דעת אודות החברות השונות.

דלתות ברזל כיום מציעות עיצוב ייחודי ומייפות את הכניסה לבית. כמו כן, ניתן לעצב אותן בדרכים רבות ובכך להתאים אותן לעיצוב הכללי של הבית והגינה.

About admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *