Home / רשתות וגידור / דלתות ברזל לבית

דלתות ברזל לבית

בכניסות רבות לבתים ולחצרות קיימות דלתות ברזל אשר מעוצבות בצורות יוצאות דופן ומרשימות בשונה מבעבר שדלתות אלו נחשבו מאסיביות ולא מעוצבות. ישנם יתרונות רבים לדלתות ברזל ולכן יותר ויותר אנשים מתקינים אותן בבית. את הדלת מייצרים במסגריה, בית מלאכה בו עובד הנפח ועל ידי חימום המתכות וכלים ייעודיים הוא יכול לכופף ולעצב אותן. במסגריה מייצרים מוצרים רבים ממתכת ביניהם למשל סורגים, מעקות למדרגות, גדרות ועוד.

דלתות ברזל הן דלתות אשר ניתנות לעיצובים רבים כיוון שהברזל עצמו הוא חומר אשר ניתן לכיפוף ועיצוב ואפשר לעצב אותו במגוון דרכים. על הדלת ניתן להוסיף עיטורים ופרזולים וכן לצבוע אותה במגוון צבעים. בין היתרונות הנוספים של דלתות ברזל הן גם אטומות לחום ולקור וגם לרעש, לכן הן מתאימות בבתים שנמצאים למשל במקומות רועשים.

יתרון נוסף של דלתות ברזל הוא שהן עמידות לפגיעות ולמכות כיוון שברזל הוא חומר חזק ועוצמתי. בשונה מדלתות אחרות, ברזל לא רגיש מאוד למכות ופגעים. בנוסף, דלת ברזל עוברת תהליך של גלוון כמו מוצרי ברזל נוספים ולכן היא עמידה בפני חלודה ותנאי מזג האוויר המשתנים. עוד יתרון של דלת ברזל הוא היכולת לשלב בה חומרי גלם נוספים כמו למשל זכוכית או עץ. תוספת של עץ יחד עם ברזל יוצרת מראה כפרי ואותנטי וכמו כן זכוכית יחד עם ברזל מציעה מראה מודרני וקלאסי.

מבחינת מידות, דלתות ברזל אשר מעוצבות על ידי מסגר, בשונה מדלתות אחרות יכולות להיות בעלות מידות שונות מהסטנדרט. עוד יתרון שקשור לעיצוב הדלת הוא הפרזול וניתן לבחור כיום ידיות מגוונות ומרשימות לדלת, בצורות שונות ובסגנונות אחרים בהתאמה אישית.

כחלק מתהליך של דלתות ברזל הן עוברות גלוון שהוא מעין צביעה מיוחדת שמטרתה לשמור על הברזל מפני נזקי מזג האוויר וחלודה לאורך זמן. מוצרים רבים מברזל עוברים גלוון בעיקר כאלו שנמצאים בחוץ וכמו כן יש שני סוגים של גלוון, קר וחם כאשר את הגלוון החם ניתן לבצע במקומות ספורים בארץ והוא נחשב לעמיד יותר. גם לצביעה של ברזל יש שני סוגים, צביעה בהתזה או צביעה בתנור כאשר הצביעה בתנור היא יקרה יותר ובעלת מראה אחיד.

אנשי מקצוע העוסקים בתחום לרוב יגיעו לפגישה עם הלקוח ועל פי הגורמים השונים בשטח הם יציעו את הפתרון המתאים ביותר.

ניתן למצוא כיום מסגריות באמצעות האינטרנט. לרוב מסגריות כמו בתי עסק אחרים יתחזקו אתר בו ניתן לקרוא אודות המוצרים והשירותים השונים, להבין אילו סוגים של דלתות ברזל קיימים, מה המחירים ומה ההבדלים בין הסוגים השונים. כמו כן ניתן להתרשם מתמונות של מוצרים רבים, לקרוא המלצות של לקוחות אחרים ועוד. ניתן לערוך השוואה בין מסגריות שונות ולבחור את המתאימה ביותר על פי גורמים שונים.

About admin

Check Also

מה משפיע על גדר תיל מחיר למטר?

אורך וגודל הגדר הם הפרמטרים העיקריים שמשפיעים על המחיר שלה. מצד שני, בדיקה מראש של המחיר למטר לא תמיד מספיקה על מנת לקבל תמונת מצב אמינה יותר לגבי גובה ההוצאה הכספית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *