Home / Uncategorized / כיצד למצוא בתחום של מיינדפולנס קורס או סדנה?

כיצד למצוא בתחום של מיינדפולנס קורס או סדנה?

בתחום של מיינדפולנס קורס הוא מושג שנשמע רבות לאחרונה. קורסי מיינדפולנס מציעים למשתתפים כלים רבים להתמודדות עם מצבי החיים, כלים להתמודד עם לחצים, עם חרדות, עם חוסר ריכוז וכן עם בעיות שונות הנובעות מהרגש.

מיינדפולנס או בעברית מודעות קשובה הוא תחום שמקורו בבודהיזם ועל ידי תרגול שלו ניתן להגיע לשלווה, למודעות עצמית ולשמחה. מיינדפולנס הוא תהליך של הבאת הקשב אל ההווה ואל מה שקורה סביבנו כאן ועכשיו. כאשר מתרגלים את האימונים השונים ניתן ללמוד כיצד להביא את הקשב להווה ובכך ליהנות מהסביבה, להיות שמחים יותר, להיות ממוקדים יותר ורגועים יותר. בתחום של מיינדפולנס קורס או סדנה נועדו ללמד את הכלים השונים ולהטמיע אותם בחיי היומיום.

כיום משלבים את התחום בעולמות רבים כמו למשל בעולם החינוך, בארגונים רבים, באקדמיות ועוד. בעולם החינוך למשל מלמדים את התלמידים כיצד לשלב מיינדפולנס על מנת להתמודד עם רגשות שונים, עם כעסים ועם ריבוי משימות. גם בארגונים שונים מציעים סדנאות לעובדים בהן מלמדים כיצד להתמקד במטרות, כיצד להתמודד עם לחצים בחיים ועוד. ניתן למצוא גם בתחום של מיינדפולנס קורס למשפחות ולהורים שמתמקד ביחסים במשפחה, בהתמודדות עם כעסים וכו׳.

בתחום של מיינדפולנס קורס יכול להתאים לאנשים רבים המעוניינים לשפר את החיים בתחומים רבים ביניהם היכולת להתמודד אחרת עם מצבים, ,ללמוד דרכים חדשות להתבוננות עצמית והתבוננות לסביבה. כמו כן, אנשים הסובלים ממתחים, מחרדות, מחוסר ביטחון, מעצבות וכו׳ יכולים לשלב מיינדפולנס.

בתחום של מיינדפולנס קורס למנחים גם הוא מוכר והוא נועד לאנשים המעוניינים להדריך בתחום. לרוב הקורס מיועד לאנשי טיפול ואנשי חינוך והוא גם ידרוש תנאי קבלה שונים. הקורס כולל יסודות שונים ותרגול של עמידה מול קהל.

כאשר מדברים על מיינדפולנס קורס לרוב יעמוד על מחיר של כמה מאות שקלים או אלפי שקלים בהתאם לאורך הקורס, למבנה שלו, למדריך עצמו ועוד. כלומר המחירים משתנים בהתאם לגורמים רבים וניתן לערוך השוואה בין האפשרויות השונות.

ניתן למצוא קורסי מיינדפולנס או סדנאות מיינדפולנס באינטרנט. לרוב מדריכים המעבירים את הקורס באופן עצמאי יתחזקו אתר בו ניתן לקרוא אודות התחום, אודות מבנה הקורס, אודות היתרונות שלו ולעיתים גם לברר מחירים. כמו כן ניתן לקרוא המלצות אודות הקורס והמדריך. ישנם קורסים הניתנים דרך מכונים שונים ובמקרה הזה גם כן ניתן להתרשם מאתר אינטרנט של המכון ולקרוא אודות הקורסים השונים שהוא מציע. ניתן לערוך השוואה בין קורסים לבין סדנאות, להשתתף במפגשי היכרות ולהכיר את התחום מקרוב יותר.

בתחום של מיינדפולנס קורס אונליין קיים גם כן והוא מאפשר ללמוד מרחוק. כך ניתן להשתתף בקורס בזמנים מתאימים ובלי צורך להגיע אל המפגש עצמו. מחירים של קורס מקוון לרוב יהיו נמוכים יותר.

About admin

Check Also

מהי עבודתו של טכנאי דוד שמש ?

דוד שמש הוא מוצר אשר משמעותו חשובה בכל בית. בעזרת הדוד אנחנו מחממים מים ולכן חשוב שהוא יהיה תקין, במיוחד בימי החורף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *