Home / Uncategorized / תהליך של הוצאת דרכון צרפתי

תהליך של הוצאת דרכון צרפתי

צרפת היא אחת ממדינות האיחוד האירופי ולכן אזרחות צרפתית מעניקה זכויות רבות ברחבי אירופה. אנשים רבים המעוניינים ללמוד במוסדות אקדמיים בצרפת, להתגורר בה לתקופה מסוימת או לעבוד בה יוכלו להוציא ויזה לצרפת שהיא אשרת שהייה זמנית המאפשרת ללמוד, לעבוד או לבקר בה לתקופת זמן מוגבלת. ישנן ויזות שונות המציעות זכויות שונות וכך למשל ויזה לסטודנט מסוג מסוים מאפשרת לעבוד בצרפת בתקופת הלימודים ולקבל סיוע בשכר דירה. אם יש ישראלים הזכאים להוצאת דרכון צרפתי הם יוכלו גם לקבל אזרחות אשר מציעה יתרונות רבים יותר משל ויזה.

דרכון צרפתי הוא דרכון המאפשר לבעליו להתגורר בכל אחת ממדינות האיחוד האירופי, לעבוד בהן, ללמוד במכללות ובאוניברסיטאות באירופה, להיכנס לארצות הברית בלי ויזה ועוד. בעלי אזרחות צרפתית גם יכולים להקים עסקים בצרפת וליהנות מהטבות מס שונות. כלומר דרכון צרפתי מציע יתרונות רבים לאלו המעוניינים להתגורר באירופה או לעבוד בה. לאחרונה ישראלים רבים בודקים את הזכאות שלהם לקבלת דרכון אירופאי.

כדי להוציא דרכון צרפתי צריך להיות זכאי לכך ויש כמה סוגים של זכאות להוצאת אזרחות ביניהן למשל היותו של המבקש ילד לשני הורים צרפתיים או להורה צרפתי אחד, ילודה על אדמת צרפת, נישואים עם אזרח צרפתי, צו ממשלתי ועוד. כל סוג של זכאות להוצאת דרכון צרפתי דורש התנהלות שונה, תהליך אחר ומסמכים שונים וכך למשל התאזרחות מטעם נישואין לאזרח צרפת דורשים ראשית רישום של הנישואים בקונסוליה הצרפתית, ידיעת השפה הצרפתית, ספר משפחה צרפתי לרישום הילדים, הוכחה כי בני הזוג מנהלים חיים משותפים ועוד.

ניתן להוציא דרכון צרפתי באמצעות השגרירות הצרפתית בארץ אך מומלץ לפנות לעורך דין המכיר את התחום. כיום יש בארץ עורכי דין צרפתיים רבים שמציעים שירותים שונים לעולים חדשים ולישראלים בארץ. עורכי דין צרפתיים לרוב יכירו היטב את התחום של הוצאת אזרחות צרפתית, את הגופים השונים בארץ ובחו׳׳ל שמולם יש להתנהל ואת התהליך עצמו. עבודה מול עורך דין בתחום יכולה לחסוך התעסקות בבירוקרטיה מורכבת, לזרז את התהליך וכן להיעזר בידע ובניסיון של עורך הדין מול בתי המשפט. כל עורך דין גובה עלות אחרת עבור השירות שלו וניתן לקבל מספר הצעות מחיר מעורכי דין שונים ולבחור את המתאים ביותר.

ניתן למצוא באמצעות האינטרנט עורכי דין צרפתיים בארץ וכמו כן גם נוטריונים צרפתיים שמציעים שירותים שונים ביניהם גם הוצאת ויזה לצרפת והוצאת דרכון צרפתי לזכאים. עורכי דין צרפתיים לרוב יתחזקו אתר אינטרנט ובו ניתן לקרוא אודות השירותים השונים שלהם, אודות ההכשרה שלהם ואודות התהליך של הוצאת דרכון, מה הוא כולל מה עלות השירות. ניתן לקרוא גם המלצות של לקוחות אחרים אודות עורך הדין וכמו כן לקרוא תשובות לשאלות של גולשים אחרים בתחומים דומים.

About admin

Check Also

מהי עבודתו של טכנאי דוד שמש ?

דוד שמש הוא מוצר אשר משמעותו חשובה בכל בית. בעזרת הדוד אנחנו מחממים מים ולכן חשוב שהוא יהיה תקין, במיוחד בימי החורף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *