Home / מיינדפולנס / מהו ריפוי אנרגטי וכיצד הוא עובד?

מהו ריפוי אנרגטי וכיצד הוא עובד?

ריפוי אנרגטי הוא סוג של טיפול ברפואה האלטרנטיבית ומטרתו ליצור שינוי בחיים על ידי אנרגיה שקיימת ביקום. על פי העולם האנרגטי לכל יצור חי או חפץ דומם בעולם יש אנרגיה ותדר משלו. אנשים רבים הסובלים מקושי או בעיה רגשית, פיזית או מנטלית בוחרים לפנות לטיפול אנרגטי על מנת לשפר את ההרגשה ולהגיע למקור הבעיה. על פי עולם הריפוי האנרגטי, חסמים נוצרים בעקבות רגשות שליליים של אנשים, טראומות עבר ועוד. בעזרת ריפוי וניקוי של החסמים האלו, יחד עם עבודה פנימית של המטופל, ניתן לשפר את הבעיות השונות.

קיימים סוגים רבים של ריפוי אנרגטי כאשר כל סוג של טיפול מתאים לאנשים אחרים עם בעיות שונות וכולל טיפול שונה. בעזרת טיפולים אנרגטיים ניתן לשחרר טראומות מהעבר, מודעות או לא מודעות שגורמות לחסימות אנרגטיות ולתחושת תקיעות בחיים, ניתן לשפר את מערכת החיסון ולטפל במחלות שונות כמו סרטן, זרימת דם, לטפל בבעיות כמו עייפות, כאבי ראש ושרירים, אפשר ליצור שינויים מנטרלים כמו שינויים באמונות ובדפוסים, רגשות ויחסים בין אישיים, ניתן לשפר לחץ וחרדה ועוד. כלומר בעזרת ריפוי רגשי רוצים אנשים להגיע לאיכות חיים טובה יותר.

חלק מעבודתו של המטפל האנרגטי היא להיות מתווך בין אנרגיית היקום לבית המטופל. על פי הריפוי האנרגטי יש בגוף 7 מרכזים אנרגטיים שנקראים צ׳אקרות וכל אחת מהן אחראית על דברים שונים אצל האדם. כאשר הצ׳אקרות מאוזנות, האדם ירגיש איזון וכמו כן ירגיש טוב יותר.

ישנן שיטות רבות של ריפוי אנרגטי כאשר כל שיטה מתאימה לאנשים אחרים, עם בעיות שונות וכמו כן כל סוג של טיפול אנרגטי מועבר על ידי מטפלים אחרים. כך למשל הילינג או רייקיי הם טיפולים בהם מועברת אנרגיית חיים אל המטופל. טיפולים נוספים הם ביו אנרגיה, דיקור סיני ורפלקסולוגיה. טיפולים אנרגטיים מסוימים יכולים להיות מועברים מרחוק ובכך ניתן לקבל ריפוי מטפל גם בלי להגיע לקליניקה.

לרוב מטפל אנרגטי אשר מציע סוגים שונים של ריפוי אנרגטי יתחזק אתר אינטרנט ובו ניתן לקרוא אודות הטיפולים שהוא מציע, להבין כיצד עובד הטיפול, מה משך הטיפול וכמו כן לקרוא למה הוא בחר לעבוד בתחום הזה. לכל טיפול אנרגטי מחיר שונה, התלוי בסוג הטיפול, במספר המפגשים ו מרפא עצמו. לרוב הטיפולים מתקיימים בקליניקה של המטפל אך ישנם טיפולים שיכולים להיות מועברים מרחוק כיוון שלאנרגיה אין תלות בזמן ובמרחב. ריפוי אנרגטי המתבצע מרחוק לרוב יתקיים בזמן שנקבע על ידי המטפל והמטופל, כאשר המטופל במצב מנוחה. לאחר הטיפול המטפל יצור קשר על מנת להסביר מה עלה מהטיפול והאם יש צורך בעוד מפגשים. ישנם טיפולים מסוימים שכן דורשים קרבה, כיוון שהוא דורשים מגע כמו דיקור למשל או רפלקסולוגיה ולכן לא יכולים התקיים מרחוק.

About admin

Check Also

קלפים טיפוליים מסוגים שונים

טיפולים רגשיים הופכים יותר נפוצים בשנים האחרונות ומטרתם לטפל בבעיות שונות אצל בני האדם אשר נובעות מהרגש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *