Home / Uncategorized / כיצד למצוא מסגרייה ?

כיצד למצוא מסגרייה ?

מסגרייה היא בית מלאכה בו עובד המסגר, הנפח או הרתך ובה מייצרים מתכות מסוגים שונים. כחלק מעבודתו, הנפח עוסק בריתוך, בכיפוף ובעיצוב של מתכות שונות. על ידי חימום המתכת לטמפרטורה מתאימה, יכול איש המקצוע לעצבה בעזרת כלים מתאימים. ניתן לראות היום מוצרים רבים ממתכות אשר מעוצבים בסגנון ייחודי, בעלי צבעים שונים, עיטורים וחריטות. כמו כן נפחים גם מייצרים חפצי נוי ופסלים מעבר למוצרי מתכת שונים המשמשים לבטיחות.

מסגרייה מציעה לרוב מוצרים כגון סורגים לבית, מעקות למדרגות חוץ ופנים, שערים חשמליים, גדרות לחצר, דלתות ברזל ועוד. כאשר רוכשים מוצרים אלו מאת מסגרייה ניתן לבקש עיצוב על פי התאמה אישית, לקבל מוצר באיכות גבוהה וכזה שישאר לאורך זמן. כיום ניתן גם לבחור צבעים שונים למוצר ולשלב בו חומרי גלם נוספים ביניהם עץ למשל כדי להפוך את העיצוב שלו למיוחד יותר.

מתכות שונות ביניהן אלו אשר בעיקר עומדות בחוץ וחשופות לתנאי מזג האוויר המשתנים, דורשות ייצור מותאם וכחלק מהתהליך עוברות גלוון. גלוון הוא תהליך של ציפוי הברזל בחומרים מיוחדים על מנת שיהיה עמיד בפני חלודה ונזקי מזג האוויר. ישנם שני סוגים של גלוון, חם וקר כאשר גלוון חם הוא יקר יותר ונעשה רק במספר מקומות בארץ. גלוון קר גם הוא מתאים למוצרים מסוימים ולכן ניתן להתייעץ עם המסגר לגבי בחירת סוג הגלוון. גם צביעת ברזל היא חלק בתהליך הייצור שלו וניתן לצבוע אותו בהתזה או בצביעה בתנור, כאשר צביעה בתנור היא עמידה יותר.

 כאשר עובדים עם מסגרייה לרוב נפגשים עם אנשי המקצוע ומתייעצים איתם לגבי המוצר המתאים ביותר מבחינת מיקום, גודל, איכות, התהליך שהוא יעבור והמחיר שלו. מחירים של מוצרי מתכת משתנים ונקבעים בהתאם לסוגם. כמו כן המחירים תלויים בבית העסק עצמו, באיכות המוצר, בגודלו ועוד. כיום התחום של עיצוב פנים תופס תאוצה והופך משמעותי יותר ולכן יש דגש על בחירת כל פריט ומוצר בבית או בחצר. בהתאם לכך מסגרייה תדע לעבוד לפי העיצוב הייחודי והמודרני שקיים ותציע רעיונות עיצוב ייחודיים.

ניתן למצוא מסגרייה המציעה שירותים במקומות שונים בארץ באמצעות האינטרנט ולהתרשם מהאתר שלה בו ניתן למצוא מידע אודות שירותיה ומוצריה השונים, להתרשם מתמונות של עבודותיה ולהבין מה המחירים עבור המוצרים השונים. כך למשל אם מעוניינים להתקין דלת ברזל בבית, ניתן לקרוא אודות סוגי הדלתות, אודות הצבעים, הצורות והעיטורים האפשריים וכן אודות תהליך הייצור שהיא עוברת על מנת להיות עמידה בפני נזקי מזג אוויר שונים. על פי הגודל, מורכבות העיצוב, איכות המוצר ופרטים נוספים יציע איש המקצוע הצעת מחיר. בדומה, אם מעוניינים להתקין גדר לחצר, ניתן להתרשם מסוגי הגדר המגוונים המציעה המסגרייה ולהבין מה היתרונות של חומרי הגלם השונים והצורות השונות.

About admin

Check Also

מהי עבודתו של טכנאי דוד שמש ?

דוד שמש הוא מוצר אשר משמעותו חשובה בכל בית. בעזרת הדוד אנחנו מחממים מים ולכן חשוב שהוא יהיה תקין, במיוחד בימי החורף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *