Home / תיירות / תהליך של אזרחות צרפתית לבן זוג

תהליך של אזרחות צרפתית לבן זוג

צרפת היא אחת מהמדינות המקימות את האיחוד האירופי, היא מציעה תרבות, נופים, היסטוריה וסיפורים רבים ולכן גם רבים רוצים להגיע אליה. כיום ישראלים רבים בוחרים לטוס לצרפת לתקופה מסוימת לצורך לימודים או עסקים, ולשם כך הם מוציאים ויזה לצרפת. ויזה היא אשרת שהייה זמנית המאפשרת לשהות בצרפת למשך מספר חודשים לצורך לימודים או עבודה. אולם, ישנם ישראלים הזכאים להוצאת אזרחות צרפתית.

אזרחות צרפתית היא אזרחות המאפשרת לנוע בחופשיות במדינות האיחוד האירופי, לעבוד בהן, ללמוד במוסדות אקדמיים בהן וכן ללמוד בקנדה בתעריפים מועדפים. אזרחות צרפתית מאפשרת גם לגור במדינות אירופה וליהנות מהטבות שונות. ישראלים שיכולים להיות זכאים לאזרחות זו, לעיתים יבחרו להתחיל בתהליך של הוצאת דרכון. קיימים סוגים שונים של זכאויות להוצאת אזרחות צרפתית כך למשל זכאות להוצאת אזרחות צרפתית מטעם הורשה, מטעם ילודה על אדמת צרפת או מטעם נישואין. אזרחות צרפתית לבן זוג היא אחד הסוגים המוכרים של אזרחות ולכן ניתן כיום לקרוא מידע רב אודות הנושא.

אזרחות צרפתית לבן זוג של אזרח צרפת ניתן בתנאים מסוימים וכך למשל, על המבקש להציג מסמכים שונים המעידים על חמש שנות חיים משותפים וכן על חמש שנות נישואין עם אזרח צרפת. בנוסף, המבקש צריך לעבור מבחן שפה. אזרחות הניתנת מטעם הורים צרפתיים או ילודה על אדמת צרפת דורשת תהליך מעט אחר.

אזרחות צרפתית לבן זוג או אזרחות צרפתית מסוגים שונים דורשת תהליך ארוך ומורכב ומתנהל מול הקונסוליה הצרפתית. כיום רבים בוחרים להיעזר בעורך דין צרפתי בתחום של הוצאת אזרחות כיוון שבזכות הידע והניסיון לו הוא יכול לזרז את התהליך וכן להקל על הלקוח. 

בארץ ניתן למצוא עורכי דין צרפתיים שמציעים שירותים בתחומים רבים כמו למשל בתחום של ירושות, נדל"ן, בתחום העסקי, בתחום של הוצאת ויזה לצרפת וכן בתחום של הוצאת אזרחות צרפתית לבן זוג או הוצאת אזרחות צרפתית מטעם זכאויות שונות. 

עורך דין צרפתי לרוב יכיר היטב את הדין הצרפתי ואת הדין הישראלי וכמו כן יכיר את הגופים השונים ואת ההתנהלות מולם. בנוסף, עורך דין צרפתי לרוב יודע אילו מסמכים לדרוש מהלקוח, אילו מסמכים נדרשים תרגום ויודע את שלביו השונים של התהליך. אזרחות צרפתית לבן זוג היא אחד הסוגים של אזרחויות צרפתיות אך קיימים עוד סוגים רבים וכן מקרים מורכבים יותר בהם הזכאות התיישנה למשל. עורך דין צרפתי מכיר את הבעיות השונות ואת התהליך היטב ולכן מומלץ לעבוד איתו מאשר להתנהל לבד. 

כיום ניתן למצוא עורך דין צרפתי ברחבי הארץ באמצעות האינטרנט, להתרשם מאתר האינטרנט שלו בו ניתן לקרוא אודות תהליך של הוצאת אזרחות צרפתית לבן זוג או לילדים, לקרוא אודות שירותיו השונים וכן להתרשם מהמלצות שקיבל מלקוחות אחרים.

About admin

Check Also

תהליך של קבלת אזרחות צרפתית

קבלת אזרחות צרפתית נעשית על ידי הקונסוליה הצרפתית והיא תלויה בסוג הזכאות של המבקש וכן בגורמים רבים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *