Home / תיירות / יתרונותיו של דרכון צרפתי

יתרונותיו של דרכון צרפתי

צרפת היא אחת מהמדינות המייסדות של האיחוד האירופי ולכן בעלי דרכון צרפתי נהנים מהטבות רבות ומאפשרויות רבות באירופה. בעזרת דרכן זה למשל, ניתן לנוע בחופשיות בכל מדינות האיחוד האירופי, לגור בהן, ללמוד באקדמיות בהן, לעבוד ולהקים בהן עסקים וכן לבחור בבחירות מקומיות. בנוסף, בעלי אזרחות צרפתית גם יכולים ללמוד באוניברסיטה בקנדה וליהנות מתעריפים נמוכים של שכר לימוד באירופה. 

כיום, ישראלים רבים מעוניינים ללמוד באירופה, על מנת לרכוש תואר יוקרתי או כי תנאי הקבלה בארץ נוקשים מדי. בנוסף, ישראלים רבים מעוניינים לעבוד תקופה באירופה. עבור אלו נדרשת אזרחות צרפתית או ויזה לצרפת. ויזה לצרפת היא אשרת שהייה זמנית המאפשרת לשבות בצרפת לתקופה מוגבלת של כמה חודשים. ישנן ויזות מסוגים שונים הנבדלות במשך השהות, בזכויות, בהגבלות ועוד. כך למשל קיימת ויזה לסטודנט לתקופה של עד 12 חודשים המאפשרת לשהות בצרפת ולעבוד במהלך הלימודים. תהליך של הוצאת ויזה הוא פשוט יותר מאשר תהליך של הוצאת דרכון צרפתי האורך זמן רב.

ישראלים רבים כיום גם בודקים את הזכאות שלהם להוציא אזרחות צרפתית, כדי להנות מההטבות הרבות שהיא מציעה, להיות בעל דרכון אירופאי ולקבל הטבות שונות בתחום העבודה או הלימודים בצרפת. תהליך של הוצאת דרכון צרפתי נעשה מול הקונסוליה הצרפתית והוא יכול לארוך מספר שנים. התהליך כרוך בהצגת מסמכים שונים מתורגמים המעידים על סוג הזכאות של המבקש בין היתר.

כמו כן, קיימים סוגים שונים של זכאויות לקבל אזרחות צרפתית ביניהם למשל זכאות מטעם נישואין עם אזרח צרפת, זכאות מטעם ילודה על אדמת צרפת, זכאות מטעם הורשה ועוד. כל סוג של זכאות דורש גם תהליך מעט שונה. כך למשל זכאות הניתנת מטעם נישואין, דורשת מהמבקש להוכיח חמש שנות נישואין משותפות עם אזרח צרפתי, על ידי מסכמים שונים שמעידים על תשלומים משותפים למשל. בנוסף, המבקש צריך לעבור מבחן שפה בצרפתית.

כיום, ניתן להיעזר בעורך דין צרפתי המציע שירותים שונים ויכול להציע שירות בתחום של הוצאת דרכון צרפתי לזכאים. רבים בוחרים להיעזר בעורך דין צרפתי בעיקר בתחום של הוצאת אזרחות כיוון שמדובר בתחום מורכב הדורש הבנה והיכרות מעמיקה. עורך דין צרפתי הוא עצמו בעל אזרחות צרפתית וכן רכש את השכלותיו בחו"ל, כך שהוא מכיר היטב את הדין הצרפתי. 

עורך דין צרפתי בארץ לרוב מציע שירותים לישראלים המעוניינים לנהל עסקים בצרפת, צרפתיים שרוכשים נדל"ן בארץ, צרפתיים שרוצים לחלק נכסים בירושה ועוד. ישראלים המעוניינים להוציא ויזה לצרפת או דרכון צרפתי גם הם פונים לעורך דין צרפתי על מנת לזרז את התהליך ולהקל עליו.


כיום ניתן למצוא עורך דין צרפתי המציע שירותים בתחום של הוצאת דרכון צרפתי באמצעות האינטרנט, לקרוא אודות השירותים שלו, אודות התהליך של הוצאת דרכון ועוד.

About admin

Check Also

תהליך של קבלת אזרחות צרפתית

קבלת אזרחות צרפתית נעשית על ידי הקונסוליה הצרפתית והיא תלויה בסוג הזכאות של המבקש וכן בגורמים רבים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *