Home / דלק / איפה ניתן למצוא סולר לגנרטור

איפה ניתן למצוא סולר לגנרטור

גנרטור או כפי שנקרא בעברית מחולל חשמל, זוהי בעצם מכונה שמייצרת חשמל על ידי המרת אנרגיה מכנית לאנרגיה חשמלית. הגנרטור מונע באמצעות סולר לגנרטור– כלומר, אין צורך בחיבור לשקע או למתח חשמלי על מנת להפעיל את הגנרטור. הגנרטור עבר גלגולים רבים עד שהגיע למכונה אותה אנו מכירים כיום. לרוב משתמשים בגנרטור כגיבוי לחשמל, לדוגמה עסק בעל מספר רב של מחשבים אשר אסור שייכבו, מגבה את עצמו בגנרטור. במידה ותהיינה הפסקת חשמל, הגנרטור יפעיל את עצמו וישמש כתחליף לחשמל עבור המחשבים. זאת כמובן לא לזמן רב, אלא באופן זמני עד שתקלת החשמל תוסדר. דוגמה נוספת לשימוש בגנרטור היא בשטח. אם מקיימים אירועים בשטח לדוגמה, וצריכים תאורה או מקור חשמל לצורך מטבח ומכונות, ניתן להשתמש בגנרטור.

סולר לגנרטור ניתן להשיג בחברות אשר מספקות סולר לתדלוקי שטח ולתדלוקים בתנאים שונים. המורכבות העיקרית של תדלוק סולר לגנרטור טמונה בכך שלעיתים הגנרטור נמצא באזור לא מיטבי עבור כניסת משאית דוגמת חניון תת-קרקעי. בשל כך יש צורך לבחור בחברה אשר מתמחה בתדלוקים מסוג אלו כדי לספק את הכלים המתאימים שאלו יבצעו בצורה מיטבית תדלוק סולר לגנרטור  

סוגי גנרטורים ולכמה זמן כל אחד מחזיק

קיבולת מיכל של גנרטור מתחילה ממספר ליטרים בודדים ויכולה להגיע עד כמה מאות ליטרים- כל זה תלוי בגודל העבודה שהגנרטור נדרש לה. משך עבודתו של גנרטור היא למשך כמה שעות עד כמה ימים ואף שבועות- גם זה תלוי בסוג העבודה הנדרשת לגנרטור.

מי צריך להשתמש בגנרטור ומתי?

בגנרטור לרוב נעשה שימוש כאשר תנאי השטח אינם מאפשרים שימוש של אספקת חשמל סדירה דרך מקור חשמל זמין. לכן יש להשתמש בגנרטור המונע על ידי סולר, לגנרטור תהיה יציאה מיוחדת הניתנת לחיבור לכלי החשמלי או לכלי התעשייתי אליו תידרש אספקת האנרגיה. לעיתים הכלי יהיה כלי שטח המופעל אך ורק בעזרת גנרטור משום שהחברה כבר יודעת שאין דרך לחבר את הכלי לחשמל ממקור זמין.

גנרטור גם נמצא לרוב בחניונים תת קרקעיים בקניונים. לעיתים בקניונים מתרחשת הפסקת חשמל בעקבות עומס רב של מתח או מכל סיבה שהיא. בעקבות כך חברות הקניונים מחזיקות גנרטורים גדולים כדי שאלו ימשיכו לתת אספקת חשמל לחנויות הנמצאות בתוך הקניון. חנות גלידות למשל יכולה אף לדרוש את הקמת העסק שלה רק אם יהיה גנרטור באזור כי מספיקות מספר דקות ללא חיבור לחשמל בשביל שהגלידות ישנו את מצב הצבירה שלהן ממוצק לנוזל.

לסיכום, סולר לגנרטור חייב להיות זמין עבור חברות אשר מתעסקות בעבודה בשטח וחברות אלו יעזרו לרוב בחברות אחרות אשר מתמחות באספקת סולר לשטח וייתנו את המענה הראוי כדי שאלו יוכלו להמשיך ולייצר אנרגיה זמינה לאורך כל שעות הפעילות של הכלי.

About admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *