Home / צילום / צלמי בר מצווה בכותל המערבי

צלמי בר מצווה בכותל המערבי

ראשית, מה צריך לדעת על טקס בר המצווה? זהו טקס אשר חוגגים לנער המגיע לגיל 13- גיל בעל ערך רב במסורת היהודית, בגיל זה יכול הנער להתחיל לקיים מצוות עבור עצמו. לפני האירוע יש לוודא את התאריך העברי המדויק בו יתקיים הטקס. עלייה לתורה בכותל ניתן לערוך רק בימי שני, חמישי או בראשי חודש. יש להיעזר בפייטן או חזן אשר מתאימים לתפילת עדת המשפחה (אשכנז או ספרד) ישנם פייטנים וחזנים הנמצאים בכותל וישנם אשר מגיעים עם המשפחה בתיאום מוקדם. הטקס צריך להיערך בבוקר וישנן שעות מוגדות לערוך אותו בכותל.

כחלק מתכנון האירוע צריך לקחת בחשבון את תפקידם של צלמי בר מצווה בכותל. ישנו מגוון די רחב של צלמי בר מצווה בכותל, אך כדאי לבחור אותם לפני תיקי העבודות שלהם, ולפני הצעת המחיר אשר מתאימה למשפחה. ניתן לחפש בגוגל צלמים ואף לראות את עבודותיהם. צלמי בר מצווה בכותל לרוב מגיעים בצמד, כיוון שאחד מן הצלמים יהיה אחראי על צילום וידאו האירוע, ממנו יפיקו לבסוף קליפ בר מצווה. והצלם השני יהיה אחראי על תמונות סטילס אשר ישמשו לאלבום מעוצב. ניתן להזמין כל צלם בנפרד אך כדאי שהם יכירו אחד את השני וידעו כיצד לעבוד יחד.

בכל סוגי האירועים, צלם צריך להיות פעיל ותנודתי על מנת להצליח להטמיע את חווית האירוע ככל שאפשר באלבום. אך צלמי בר מצווה בכותל יודעים שהם יצטרכו לעבד קשה על מנת להוציא את התמונות הטובות ביותר. 

כמה זמן נמשכת עבודתם של צלמי בר מצווה בכותל?טקס בר המצווה בכותל הוא בעצם חלק מתוך יום די ארוך שבנוי מלו"ז מאוד מסודר. עבודתם של צלמי בר מצווה בכותל מתחילה מהרגע בו יורדים האורחים מההסעה, לרוב הצלמים אוהבים לתעד את הרגע הזה כיוון שזוהי ההתחלה של האירוע. לאחר מכן, מתחילה המשפחה לצעוד לכיוון הכותל ביחד עם מדריך האירוע (לרוב הוא גם החזן) ובליווי של מתופפים או קלייזמרים אשר שרים שירי בר מצווה ויהדות ומוסיפים חווית מוזיקה נהדרת. לאחר התהלוכה שנמשכת כ15 דקות, מגיעים סוף סוף לכותל ומתמקמים בעזרת הנשים והגברים להתחיל את הטקס. את הטקס ילוו החזן ועוד משפחות רבות אשר חוגגות גם הן את בר המצווה של ילדיהן. לאחר הטקס, ניתן להוסיף פעילות משפחתית באחד האתרים ההיסטוריים הנמצאים באזור כמו מוזיאונים שונים. לאחר מכן המשפחה תעלה שוב על ההסעה או תצעד ברגל למסעדה שנבחרה מראש לסעוד ארוחת צהריים יחדיו. לפעמים יישאו המשפחה נאום מרגש ותודות לאורחים. לפעמים יחלקו בני המשפחה מזכרת למוזמנים עם שמו של הנער ותאריך בר המצווה, לרוב יסיימו הצלמים את עבודתם כאן. לאחר הארוחה יעלו האורחים חזרה להסעה וייסעו הביתה.

About admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *