Home / צילום / למה צריך צלם לבר מצווה בכותל ?

למה צריך צלם לבר מצווה בכותל ?

בר מצווה בכותל הוא דרך מסורתית ומיוחדת לקיים את טקס בר המצווה. אולי נשמע שמדובר באירוע בוקר פשוט וקצר, אך מדובר באירוע מרגש ובטקס מסורתי מיוחד. הטקס בכותל כולל נופים עתיקים ואווירה יהודית מסורתית וכדאי מאוד להשקיע בצלם ובאלבום שיהווה מזכרת מבר המצווה. צלם לבר מצווה בכותל ילווה את המשפחה לכל אורך הטקס וישמור רגעים מרגשים ויפים. בנוסף אירוע בר מצווה בכותל מצריך את האורחים לעלות לירושלים וזו יכולה להיות חוויה עוצמתית בפני עצמה.

כיצד עורכים אירוע בר מצווה בכותל?

ראשית קיימת הכוונה מיוחדת עבור קיום בר מצווה. כדאי להיעזר בהכוונה בעיקר כשמדובר בבן בכור ואין למשפחה את הניסיון הדרוש. שנית, ניתן תמיד להעזר ברב או באיש דת על מנת להבין מה עלינו לעשות. לאחר שמבינים את חשיבות הטקס, לומדים את פרשת השבוע, ומכינים את הנער לתפילה בעזרת חזן, ולאחר שקונים ערכת תפילין לנער, יש להתחיל בהכנות האירוע.

אם רוצים לקיים בר מצווה בכותל רצוי לדבר עם הקרן למורשת הכותל על מנת לתאם תאריך. עליות לתורה בכותל מתקיימות בימי שני וחמישי ואין אפשרות לשמור מקום או לשריין שטח בכותל. המטרה היא להגיע כמה שיותר מוקדם על מנת לתפוס מקום עבור כל האורחים. כאשר מקיימים אירוע בכותל חשוב להצטייד בבקבוקי מים, מניפות וכובעים. חלק חשוב ובלתי נפרד מהאירוע הוא צלם לבר מצווה בכותל .

כיצד בוחרים צלם לבר מצווה בכותל ?

ראשית, אם ראיתם אלבום אצל אחד החברים או בני המשפחה והתרשמתם ממנו- ניתן לשאול מיהו הצלם ולקבל פרטים. אם לא, ניתן לחפש דרך האינטרנט צלם לבר מצווה בכותל ולקבל עליו המלצות שונות. חשוב לראות תיק עבודות ולערוך פגישה עם הצלם הכוללת את בני המשפחה והילד על מנת לתאם ציפיות. חשוב מאוד לערב את הילד בהכנות כיוון שמדובר באירוע שלו. למרות שהוא צעיר ואולי אינו מנוסה מספיק, דעתו כן חשובה.

בפגישה תקבלו הצעת מחיר ותבינו בדיוק מה היא כוללת. לרוב צלם לבר מצווה בכותל יציע גם צילום סטילס וגם צילום וידאו המתבצע על ידי צלם נוסף. את צילומי הסטילס הוא ישלח אל המשפחה לאחר האירוע ואם הם מעוניינים הוא יציע לערוך מהם אלבום מעוצב. את האלבום ניתן לעצב לפי טעם אישי ולבחור את כריכתו ואת מספר העמודים בו. צלם הוידאו יצלם את האירוע באופן רצוף ולבסוף יערוך את הוידאו לקליפ מקוצר.

המחירים תלויים גם באופי האירוע, במספר מוזמנים ובמשך האירוע. צלם לבר מצווה בכותל לרוב מכיר היטב את העבודה, הוא כנראה כבר ביצע הרבה צילומים של טקסי בר מצווה בכותל ולכן עלול לגבות מחיר יקר. אך זכרו שכדאי להשקיע בצילום כי התמונות ישאירו לכם מזכרת מיום מיוחד במינו.

About admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *