Home / מדרגות / עיצובים שונים של מדרגות חוץ מברזל ומדרגות פנים מברזל

עיצובים שונים של מדרגות חוץ מברזל ומדרגות פנים מברזל

רוב המדרגות שניתן לראות כיום במקומות פנימיים או חיצוניים הן מדרגות אבן. אולם, יותר ויותר מדרגות מברזל נכנסות לשימוש במקומות פנימיים או חיצוניים וניתן לראות אותן כיום משולבות גם בבתים מעוצבים. למדרגות ברזל יש יתרונות רבים ולכן משתמשים בהם ביותר מקומות. 

כמו כן, לצד מדרגות ברזל ניתן להתקין מעקה ברזל ובכך ליצור קו אחיד מבחינת העיצוב. מדרגות חוץ מברזל לרוב לא יכללו עיצוב מרשים במיוחד אך כאשר מדברים על מדרגות פנים מברזל, עיצוב הוא חלק בלתי נפרד. כיום יותר אדריכלים ומעצבי פנים בוחרים לשלב מדרגות ברזל בבית על מנת ליצור מראה אורבני, מינימליסטי ונקי.

מדרגות חוץ מברזל או מדרגות פנים מברזל מיוצרות במסגריה, בית מלאכה בו מייצרים מוצרים רבים ממתכת כמו למשל סורגים, שערים, גדרות ועוד. במסגריה משתמשים בכלים מתאימים ועל ידי חימום של המתכות ניתן לכופף ולעצב אותן בשלל צורות. כאשר מזמינים מוצר ממסגריה, הוא ניתן לעיצוב אישי על פי בקשת הלקוח, תוך עמידה בתקנים.

ישנם סגנונות רבים של מדרגות חוץ מברזל או מדרגות פנים מברזל והם למשל באים לידי ביטוי בצורה. ישנם גרמי מדרגות ישרים, מעוגלים וספירליים. לפי צורת המדרגות, יעוצב גם המעקה. כמו כן, ישנן מדרגות המשמשות כבסיס ועליו מוסיפים חומר גלם אחר כמו למשל עץ. שילוב של עץ וברל מוכר בעולם העיצוב וכך ניתן לראות כם שערי ברזל או דלתות ברזל בשילוב של עץ. מדרגות חוץ מברזל או מדרגות פנים מברזל יצטרכו גם מעקה, שהוא חובה ליד כל גרם מדרגות. סגנון המעקה נתון לעיצובים רבים וניתן לראות כיום מעקות בעלי פרזולים ועיטורים ייחודיים, צבעים מגוונים וצורות שונות.

כחלק מתהליך הייצור של מדרגות חוץ מברזל מתבצע גם גילוון. גילוון הוא שלב בו מצפים את הברזל בחומרים ייעודיים על מנת לשמור עליו מפני חלודה. מוצרים העומדים בחוץ וחשופים לנזקי מזג האוויר כמו למשל מדרגות חוץ מברזל צריכים לעבור גילוון ואילו עובר מוצרים הנמצאים במקומות סגורים, הגילוון נתון לשיקול.

המחיר של מדרגות חוץ מברזל או מדרגות פנים מברזל משתנה גם הוא בהתאם לגורמים רבים כמו למשל המסגריה המייצרת אותן, כמות המדרגות, גודל המדרגות ועוד. ניתן לערוך השוואת מחירים בין מספר בתי עסק, אולם כדי לקבל הצעה מדויקת יש צורת במידות, כמות המדרגות ובדיקת גורמים נוספים.

ניתן למצוא כיום מסגריות שונות המציעות שירותים ברחבי הארץ באמצעות האינטרנט, לרוב מסגריה כמו בתי עסק אחרים תתחזק אתר אינטרנט בו ניתן למצוא מידע אודות השירותים והמוצרים שהיא מציעה, לראות תמונות של גרמי מדרגות שונים ושל מוצרים שונים שהיא מייצרת וכן להתרשם מהמלצות. חשוב לעבוד עם בית עסק אמין ומקצועי, אשר מציע מוצרים איכותיים ותקינים.

About admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *