Home / Uncategorized / סוגים שונים של שערים חשמליים לחניה

סוגים שונים של שערים חשמליים לחניה

שער חשמלי הוא שער שלרוב יהיה עשוי ברזל, והוא כולל מנוע חשמלי כך שניתן לפתוח ולסגור אותו בעזרת הקשת קוד בתיבה ייעודית על השער, בעזרת שלט רחוק או שיחת טלפון. בעבר כדי לפתוח שערי ברזל שנועדו להגן על שטח פרטי היה דרוש מאמץ רב וכמו כן, היה נדרש לרדת מהרכב על מנת לפתוח אותם. שערים חשמליים המוצעים היום כוללים יתרונות רבים שבעבר לא היו קיימים. שערים חשמליים לחניה פרטית למשל יכולים לחסוך זמן רב בחיפוש אחר חניה פנויה ברחוב, למנוע גניבות של הרכב ועוד.

ישנם סוגים רבים של שערים חשמליים לחניה והם נבדלים לרוב בהתאם לגודל החניה, האם היא מסחרית או פרטית. כך למשל בחניות גדולות בעיקר או בכניסה לבתים גדולים ואחוזות, ניתן לראות שער הזזה חשמלי. שער זה לרוב מותקן על גבי מסילה והוא נפתח כולו לצד אחד באופן חשמלי. אם אין מספיק מקום למסילה גדולה, לרוב ניתן למצוא שער הכולל שתי דלתות שנגררות כל אחת לצד אחר. ישנם שערי הזזה מרחפים, שלא כוללים מסילה והם יהיו בעלי מנוע חזק יותר. סוג נוסף של שערים חשמליים לחניה או לבית פרטי הוא שער כנף אשר נפתח פנימה או החוצה כמו מעין כנף. שער זה יכול להיות גם מעוצב בצורה של שתי כנפיים כלומר שתי דלתות הנפתחות יחד.

שערים אלו לרוב יהיו מותקנים בחניונים גדולים, בכניסות לאחוזות או בכניסה לבתים גדולים. כמו כן שערים אלו לרוב יהיו מעוצבים בסגנונות שונים ומגוונים ויכללו פרזולים שונים, צורות שונות וצבעים שונים. שערים חשמליים לחניה בצורת של כנף או שער הזזה לרוב יהיו מעוצבים במראה מרשים, במראה קלאסי או עתיק וישדרג את מראה הכניסה לבית. את סורגי השער ניתן לעצב בצורת פרחים, עלים, כתרים, ספירלות ועוד על ידי פרזולים.

סוג נוסף של שערים חשמליים לחניה הוא שער לחניה פרטית הכולל מקום חניה לרכב או שניים. שערים אלו מותקנים לרוב כאשר מחזיקים בכלי רכב יקר ורוצים להגן עליו מפני גניבות ופריצות, וכמו כן כאשר מעוניינים לשמור על חניה קבועה. בבתים פרטיים שונים, מתקינים שערים חשמליים לחניה וכך גם בבתי עסק שונים. שער חשמלי לחניה פרטית לרוב יהיה שער נגלל, ומדובר בשער דמוי תריס אשר מתקפל כלפי מעלה כאשר הוא נפתח. שער זה נראה אטום כאשר הוא סגור ולכן גם לא ניתן לראות את המכונית מאחוריו. 

שער חשמלי לחנייה ממתכת לרוב מיוצר על ידי מסגריות, בתי מלאכה בהם מייצרים מוצרים שונים ממתכות. כדי להשלים את הרכבת השער, המסגר יעזר גם בחשמלאי עבור המנוע. מחירים של שערים חשמליים לחניה משתנים בהתאם לגורמים רבים כמו למשל סוג השער, הגודל של השער, העיצוב שלו וההתקנה שלו.

About admin

Check Also

מהי עבודתו של טכנאי דוד שמש ?

דוד שמש הוא מוצר אשר משמעותו חשובה בכל בית. בעזרת הדוד אנחנו מחממים מים ולכן חשוב שהוא יהיה תקין, במיוחד בימי החורף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *