Home / סוכנות ביטוח / עבור ביטוח בריאות פרטי מחיר משתנה

עבור ביטוח בריאות פרטי מחיר משתנה

קיימים היום ביטוחים פרטיים רבים במגוון תחומים וביניהם למשל ביטוח בריאות פרטי שמציע כיסויים עבור טיפולים שונים, ניתוחים בארץ ובחו"ל, בדיקות יקרות, טיפולי שיניים, תרופות שאינן כלולות בסל התרופות ועוד. עבור ביטוח בריאות פרטי מחיר אשר משתנה בין חברה לחברה ובין המסלולים שלה וכמו כן, המחיר תלוי גם בפרטי המבוטח. 

ניתן למצוא כיום חברות ביטוח רבות בארץ המציעות ביטוח בריאות פרטי לצד ביטוחים נוספים כמו ביטוחי חיים, ביטוחים פנסיונים ועוד. חברות אלו לרוב יתחזקו אתר אינטרנט בו ניתן לקרוא אודות המסלולים השונים שלהן, אודות החשיבות של כל ביטוח וכן להבין מעט יותר מה מציעים הביטוחים השונים. כמו כן ניתן לקבל מהחברות עבור ביטוח בריאות פרטי מחיר בהתאם לפרטי הלקוח ובהתאם לסוג המסלול הנבחר. 

כאשר בוחרים לרכוש פוליסת ביטוח בריאות פרטי מחיר הוא פרמטר חשוב אך לא רק. חשוב לבחור במסלול המתאים, כזה שיכסה אפשרויות שונות בעולם הרפואי. 

ניתן לעבוד ישירות מול החברה המבטחת כאשר רוכשים ביטוח בריאות פרטי וניתן גם לפנות לסוכן ביטוח או לסוכנות ביטוח. סוכן ביטוח עוסק בתחום הביטוחים וכחלק מעבודתו הוא נפגש עם הלקוח, מבין מה היכולות הכלכליות שלו, מה הצורך הביטוחי שלו ועל פי אלו מתאים לו הצעות למסלולים שונים.

סוכן הביטוח גם מתנהל מול החברה המבטחת במקום הלקוח שלו וכמו כן הוא יהיה איש הקשר שלו במקרה הצורך. כיוון שסוכן ביטוח הוא בעל ידע וניסיון בתחום הוא מכיר היטב את הסוגים השונים של הביטוחים, המחירים והחברות בשוק. 

סוכן ביטוח עובד לרוב עם מספר חברות ביטוח קבועות ולכן הוא מכיר את המחירים שלהן ואת המסלולים שלהן. כמו כן את שכרו הוא מקבל מעמלות הניתנות על ידי החברה המבטחת ולכן הלקוח לא צריך לשלם עלויות נוספות עבור השירותים שלו. סוכן הביטוח מכיר את המחירים השונים ולכן יכול לדעת אם עבור ביטוח בריאות פרטי מחיר שניתן על ידי החברה הוא מחיר שמתאים ללקוח שלו או לא.

כיוון שעבור ביטוח בריאות פרטי מחיר משתנה ניתן לערוך השוואה בין החברות השונות באופן עצמאי אם בוחרים לעבוד ישירות מול החברה או להיעזר בסוכן ביטוח שיציע מספר אפשרויות בעלות מחירים אחרים. כמו כן ניתן להיעזר היום במחשבון ביטוח באינטרנט שעל פי הזנת מספר פרטים הוא מחשב הצעות מחיר שונות מאת חברות שונות. על פי שימוש בכלי זה ניתן להבין פחות או יותר מה המחירים של כל חברה ולפנות אליה לקבלת הצעה מסודרת.

כמו שעבור ביטוח בריאות פרטי מחיר משתנה בין חברה לחברה כך גם עבור ביטוחים אחרים כמו ביטוחי רכב, ביטוחי חיים וביטוחים פנסיונים. סוכני ביטוח לרוב יהיו בעלי ניסיון של שנים בתחום ולכן הם יכירו היטב את האפשרויות השונות ואת המחירים השונים.

About admin

Check Also

כיצד למצוא סוכן ביטוח במרכז ?

סוכן ביטוח הוא איש מקצוע העוסק בתחום הביטוחים ומטרתו בין היתר היא להכיר את הלקוח ולפי הנתונים שלו להתאים לו את הביטוח המתאים עבורו. סוכני ביטוח יכולים לעבור באופן עצמאי או כחלק מסוכנות ביטוח שבה עובדים מספר סוכנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *