Home / Uncategorized / הוצאת אזרחות צרפתית בארץ

הוצאת אזרחות צרפתית בארץ

צרפת היא אחת מהמדינות המייסדות את האיחוד האירופי ולכן אזרחות צרפתית מעניקה לבעליה זכויות רבות באירופה. ישראלים רבים בשנים האחרונות מעוניינים לנסות את מזלם בחו"ל, להכיר עוד מקומות בעולם ולעיתים גם להשתקע בהם ולכן בודקים את זכאותם להוצאת אזרחות אירופאית מסוג מסוים. 

אזרחות צרפתית מאפשרת לגור במדינות האיחוד, לעבוד בהן ולהקים עסקים, ללמוד במוסדות אקדמיים במחירים מסובסדים באירופה וכן להיכנס לארצות הברית ללא ויזה. ישראלים הזכאים להוצאת דרכון צרפתי ומעוניינים בו, לרוב יפנו לקונסוליה ויתחילו בתהליך. הליך של הוצאת אזרחות צרפתית כולל בירוקרטיה רבה, מסמכים רבים, התנהלות מול הגופים השונים וכמו כן ההליך עלול לקחת זמן רב. לכן רבים שמעוניינים להוציא אזרחות פונים לעורך דין העוסק בתחום ומציע שירותים שיכולים לזרז את התהליך ולחסוך התעסקות עם בירוקרטיה מסובכת.

כמו כן, כדי לטוס לצרפת לתקופה מסוימת לצורך לימודים או עבודה, ניתן להוציא ויזה לצרפת. ויזה היא אשרת שהייה זמנית שמאפשרת לבעליה לשהות בצרפת לתקופת זמן מוגבלת על מנת ללמוד בה או לעבוד בה. כך למשל סטודנט שמעוניין ללמוד במוסד אקדמי בצרפת ואין לו אזרחות צרפתית או שאיננו מעוניין בה, יכול להוציא ויזה מתאימה. ישנם סוגים רבים של ויזות וכל סוג מתאים לתקופת זמן מסוימת ומציע זכויות שונות בצרפת. כך למשל קיימת ויזה שמאפשרת לעבוד בזמן הלימודים, לקבל סיוע בשכר דירה ולקבל זכויות נוספות. 

כדי להוציא אזרחות צרפתית נדרשת זכאות וקיימים סוגים שונים של זכאויות ביניהן למשל זכאות להוצאת אזרחות מטעם הורשה, מטעם ילודה על אדמת צרפת ומטעם נישואין. כל סוג של זכאות להוצאת אזרחות דורש תהליך שונה ומסמכים אחרים. לדוגמה אזרחות שניתנת מטעם נישואין עם אזרח צרפתי דורשת את ידיעת השפה, מסמכים אשר מוכיחים על ניהול חיים משותפים כמו למשל חשבונות שכר דירה ועוד. כמו כן ישנן זכאויות שהתיישנו ודורשות חידוש.

כיום קיימים בארץ עורכי דין צרפתיים שמציעים שירותים רבים לצרפתיים וישראלים בתחומים של נישואין, ירושות, הוצאת ויזה לצרפת והוצאת אזרחות צרפתית לזכאים. עורכי דין צרפתיים מכירים את הדין הצרפתי והישראלי ולכן בעזרתם ניתן לזרז את התהליכים השונים ולחסוך ללקוח התעסקות רבה. עורך דין צרפתי בארץ לרוב יתחזק אתר אינטרנט ובו הוא יפרט אודות השירותים השונים שהוא מציע, אודות התהליכים השונים של הוצאת אזרחות צרפתית או הוצאת ויזה לצרפת ועוד. בנוסף באתר ניתן להתרשם מהמלצות אודות עורך הדין ולקרוא אודות הכשרותיו שרכש בצרפת או בארץ. עורכי דין מסוימים הם גם נוטריונים ורשאים לערוך ולתרגם מסמכים משפטיים. בתהליכים שונים נדרשים תרגומים של מסמכים ולכן יש צורך בשירותיו של נוטריון. כל עורך דין גובה עלויות שונות עבור השירותים שלו וניתן לערוך השוואה בין מספר עורכי דין לפני שבוחרים עם מי לעבוד.

About admin

Check Also

מהי עבודתו של טכנאי דוד שמש ?

דוד שמש הוא מוצר אשר משמעותו חשובה בכל בית. בעזרת הדוד אנחנו מחממים מים ולכן חשוב שהוא יהיה תקין, במיוחד בימי החורף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *