Home / סוכנות ביטוח / כיצד לבחור סוכן ביטוח פנסיוני מומלץ ?

כיצד לבחור סוכן ביטוח פנסיוני מומלץ ?

ביטוח פנסיוני הוא אחד הביטוחים החשובים ביותר שקיימים היום לצד ביטוחים רבים נוספים. כיום כל עובד שכיר וגם עצמאי חייבים להפריש כספים לפנסיה שלהם כאשר המטרה העיקרית של הביטוח הפנסיוני היא להבטיח המשך הכנסות גם לאחר תקופת הפרישה לגמלאות. את כספי הפנסיה בעצם חוסכים במהלך כל שנות העבודה וכך כאשר מגיעים לזקנה, לשלב בו לא ניתן לעבוד יותר, ניתן להנות מכספי הפנסיה. 

קיימים היום סוגים רבים של ביטוחים פנסיונים כמו קופות גמל, תוכניות מנהלים וקרנות פנסיה וכמו כן קיימות חברות רבות בשוק המציעות את הפוליסות הללו. כל חברה מציעה מסלולים שונים וכמובן מחירים שונים וניתן לערוך סקר שוק בין החברות השונות וכמו כן להבין מה כל אחת מציעה. בנוסף, ניתן להיעזר בשירותיו של סוכן ביטוח פנסיוני מומלץ שמטרתו לתווך בין הלקוח לבין חברת הביטוח, ללוות את הלקוח בתקופת הביטוח ולהיות איש הקשר שלו. 

סוכן ביטוח פנסיוני מומלץ לרוב יקיר את רוב חברות הביטוח בשוק וידע מה הן מציעות, מי משתלמת יותר וכיצד להתאים את קרן הפנסיה המתאימה למבוטח על פי מקום עבודתו ושכרו. רובנו לרוב מגיעים לעבודה חדשה ומקבלים מסלול פנסיוני באופן אוטומטי מבלי להתעמק בפרטים השונים, לעיתים אנחנו בוחרים במסלול לא אופטימלי עבורנו בגלל חוסר ניסיון והיכרות עם התחום. 

סוכן ביטוח פנסיוני מומלץ עבור אלו שלא מבינים מספיק בתחום ולא מסוגלים לעקוב אחר הפנסיה שלהם, לוודא כי הם בחרו במסלול המתאים להם ביותר ולהפריש את האחוזים הנכונים. סוכן ביטוח מכיר את התחום ואת החברות השונות ויודע כיצד להתאים ללקוחות שלו את המסלול המשתלם ביותר עבורו, על פי השכר שלו ועל פי אורח החיים שלו.

כאשר בוחרים לעבוד עם סוכן ביטוח פנסיוני מומלץ לקרוא עליו חוות דעת, להתרשם מאתר האינטרנט שלו או הדף העסקי שלו וכמו כן להבין עם אילו חברות ביטוח הוא עובד. סוכן ביטוח לרוב עובר עם מספר חברות ביטוח קבועות כך שהוא מכיר היטב את המסלולים והמחירים שלהן. את שכרו מקבל סוכן הביטוח מחברות ביטוח המעניקות עמלות. ניתן היום למצוא מידע רב אודות מסלולי ביטוח פנסיוני שונים ולהבין למי מתאים כל מסלול.

כאשר אנחנו בוחרים לעבוד עם סוכן ביטוח כמו גם עם בעלי מקצוע אחרים נרצה לבחור סוכן ביטוח פנסיוני מומלץ ולכן לרוב נשמע חוות דעת מחברים ובני משפחה ונקרא המלצות באינטרנט. עם זאת כדי להתרשם משירותיו של סוכן הביטוח ולדעת האם אכן אותו סוכן ביטוח פנסיוני מומלץ נדרש גם זמן. במהלך תקופת הביטוח ניתן לבחון את השירות, האמינות, האדיבות והידע של הסוכן ולדעת האם אנחנו מרוצים. חשוב לבחור גם מסלול מתאים וכזה שיתאים לשכר שלנו ולאורח החיים שלנו, על מנת להבטיח המשך הכנסה טובה בעתיד.

About admin

Check Also

ביטוח בריאות פרטי מומלץ עבור אנשים רבים

אנשים רבים רוכשים ביטוחים פרטיים מסוגים שונים כמו ביטוחי בריאות, ביטוחי חיים ועוד על מנת להבטיח שירותים וכיסויים בתחומים שונים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *