Home / אינסטלטור / האם תמיד יש צורך בביצוע איתור נזילה במצלמה טרמית או שניתן לזהות את הנזילה בלי מצלמה?

האם תמיד יש צורך בביצוע איתור נזילה במצלמה טרמית או שניתן לזהות את הנזילה בלי מצלמה?

נזילה היא אחת הבעיות המוכרות בבתים רבים ולרוב מבחינים בה כאשר יש רטיבות על הקירות, ברצפות או חשבון מים מנופח. כאשר מבחינים בנזילה, מזמינים אינסטלטור על מנת לטפל בבעיה. לרוב נזילות נובעות מסדקים או התפוצצויות בצינורות וכיוון שהצינורות נמצאים תחת הרצפה או בתוך הקירות, לא תמיד ניתן לזהות היכן בדיוק המקור לבעיה. בעבר היו שוברים קירות ורצפות על מנת לאתר את המקור לנזילה וכן לתקן את הבעיה. כיום משתמשים בכלים טכנולוגיים יותר על מנת לאתר נזילות ולטפל בהם. איתור נזילות במצלמה טרמית למשל או בגז הופכים יותר נפוצים לאחרונה ובעלי מקצוע נעזרים בשיטות הללו על מנת לאתר את הנזילה באופן חיצוני, כלומר מבלי לשבור רצפות או קירות.

איתור נזילה במצלמה טרמית נעשה על ידי שימוש במצלמה שעובדת על אינפרא אדום. מצלמה זו מסוגלת להבחין בחום ודרכה רואים את החום בצבעים בולטים. כאשר יש נזילה, איש המקצוע יאתר ראשית את המערכת בה יש נזילה ולאחר מכן יזרים באותה מערכת מים חמים. עם המצלמה הוא יעבור על הקירות או על הרצפות, וכאשר הוא יבחין בצבע המעיד על חום במצלמה, שם כנראה נמצאת הנזילה.

איתור נזילה במצלמה טרמית לא מתאים לכל המקרים וישנם מקרים, בעיקר בגינות או חצרות בהם נעזרים בשיטות אחרות. כמו כן, כאשר הצינורות נמצאים עמוק מדי, איתור נזילה הופך להיות מורכב יותר.

איתור נזילה במצלמה טרמית או בשיטות אחרות נעשה לרוב על ידי אנשי מקצוע העוסקים בתחום ביניהם אינסטלטורים. אינסטלטור הוא איש מקצוע העוסק בתחום של מערכות מים וביוב, תיקון של סתימות, נזילות ודודי שמש. ישנם אינסטלטורים אשר מומחים בתחום של איתור נזילות ולכן מתמקדים בתחום זה. אינסטלטורים העוסקים בתחום של איתור נזילות במצלמה טרמית או בשיטות אחרות יכולים גם להציע את שירותי האיתור בלבד ולא להציע תיקון של הצנרת.

איתור נזילה במצלמה טרמית כרוך בעלויות שונות בהתאם למורכבות הבעיה ובהתאם לאיש המקצוע איתו עובדים. המחירים יכולים לנוע סביב טווח די רחב ולכן ניתן לערוך השוואה באינטרנט, לקרוא אודות המחירים הממוצעים ולקבל הצעת מחיר באנשי מקצוע. אם מעוניינים גם בתיקון הנזילה, המחירים יהיו מעט שונים.
ניתן למצוא כיום אינסטלטורים שונים המציעים גם איתור נזילה במצלמה טרמית באמצעות האינטרנט. לרוב ניתן לקרוא באתר האינטרנט שלהם אודות השירותים השונים שהם מציעים, אודות האזורים בארץ אליהם הם מגיעים וכן לקרוא אודות תהליכים שונים כמו למשל תיקון סוגים שונים של נזילות, כיצד מתבצע איתור נזילה במצלמה טרמית ועוד. ניתן למצוא גם חוות דעת והמלצות של לקוחות אחרים אודות האינסטלטור וקבל הצעת מחיר הכוללת פירוט של שלבי העבודה השונים.

About admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *