Home / Uncategorized / מה עדיף: מחסומי לחץ להשכרה או למכירה?

מה עדיף: מחסומי לחץ להשכרה או למכירה?

כיום ניתן למצוא מוצרים רבים בשוק המוצעים להשכרה או למכירה. השאלה במה לבחור, רכישה או שכירות תלויה בגורמים רבים. ציוד לאירועים הוא דוגמה למוצר שמוצע למכירה או להשכרה ולרוב הבחירה נעשית בהתאם לתדירות האירועים ובהאתם לגורמים נוספים. אחד המוצרים שאותם צריך לשכור או לרכוש באירועים הוא מחסומים. מטרתם של מחסומים היא לשמש כגדרות זמניים שאותם ניתן להזיז ממקום למקום. את המחסומים ניתן למקם בצורות שונות לפי הצורך במקומות הרצויים וכמו כן, ניתן לבחור את סוג המחסומים המתאימים ביותר לפי כמות הקהל ולפי גורמים נוספים.

ישנם סוגים רבים של מחסומים להשכרה ולמכירה ביניהם מחסומי אלומיניום, מחסומי לחץ ומחסומי פלסטיק. מחסומי אלומיניום לרוב ישמשו באירועים או במקומות בהם יש קהל רב על מנת ליצור סדר בתורים, ליצור הכוונה, לתחום ולהפריד אזורים מסוימים ועוד. סוג נוסף של מחסומים הוא מחסומי לחץ להשכרה או למכירה. מדובר במחסום מאסיבי וכבד אשר נועד להדוף קהל. ניתן לראות מחסומי לחץ מסביב לבמות של אמנים, בהפגנות או במקומות בהם יש קהל גדול מאוד. מאחורי המחסומים לרוב יהיו גם אנשי ביטחון.

מחסומי לחץ להשכרה או למכירה לרוב מוצעים על ידי חברות שונות המציעות ציוד רב ומגוון לאירועים כמו למשל במות, אביזרי במה, תפאורה לאירועים, מחסומים מסוגים נוספים ועוד. יש חברות שעוסקות רק במכירה או רק בהשכרה וכאלו המציעות את שתי האפשרויות. בחירה בין השכרה למכירה תלויה בגורמים רבים וכך למשל, חברה או ארגון שמקיימים אירועים רבים באופן קבוע לרוב יעדיפו לרכוש ציוד ולא לשכור אותו. ציוד שרוכשים הוא לרוב חדש ונקי וכמו כן הוא יישאר אצל מי שרוכש אותו ואין צורך להחזירו. מצד שני, יש לדאוג לאחסון עבור הציוד הזה, לשינוע שלו בכל אירוע ולתחזוקה שוטפת שלו. כך למשל מחסומי לחץ להשכרה מוזמנים מהחברה המשכירה עבור האירוע, החברה בעצמה תדאג להביא את המחסומים, ולאסוף אותם בסוף האירוע. כמו כן, אין צורך לדאוג לתחזוקה שוטפת ולאחסון שלהם.

מחסומי לחץ להשכרה יהיו בעלי מחיר זול יותר מאשר מחסומי לחץ למכירה. אולם, אם מדובר בארגון שצריך את המחסומים באופן קבוע, לא משתלם לו לשכור בכל פעם. כמו כן, המחירים גם משתנים בהתאם לסוג המחסומים ובהתאם לחברה המספקת אותם.

ניתן למצוא כיום חברות רבות אשר מציעות מחסומי לחץ להשכרה ולמכירה ברחבי הארץ. לרוב חברות אלו יתחזקו אתר אינטרנט בו ניתן לקרוא אודות השירותים שלהן, אודות הציוד שהן מספקות, לעיתים גם לראות מחירים וכמו כן להתרשם מתמונות של מחסומים שונים. חברות רבות גם מציעות למתג את המחסומים ובכך לפרסם את הלקוח. חברות המציעות מחסומי לחץ להשכרה ולרוב יציעו שירותים באזור ספציפי בארץ או שירותים בפריסה ארצית וניתן למצוא אותן בקלות באינטרנט.

About admin

Check Also

כיצד לבחור אינסטלטור מומלץ ?

כיום ישנם אנשי מקצוע רבים בארץ העוסקים בתחום של אינסטלציה ולכן לא תמיד קל לבחור. אינסטלטור הוא איש מקצוע המציע שירותים שונים בתחום של צנרת, ביוב ומים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *